Gå til innhold

orker ikke mer snart (om samboer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang jeg. han gidder ikke en dritt. lille sønnen vår er 3mnd og han har ikke skiftet bæsjebleie enda. matet han 8 ganger på 3mnd. det er ett ork for han når jeg spør om han vil være med å bade gutten,eller dra på butikken å handle.

han jobber fra 6om morgenen og til 5 om ettermiddagen. når han kommer hjem så skrur han bil eller setter seg på dataen eller ser på tv. han hilser ikke på sønnen sin nesten engang. føler jeg må "tvinge" han til å ta konatakt med den lille. nå er det helg da,han er på utsiden å skrur bil. i går kveld satt han må dataen hele kvelden og kikket etter motor til bil. han gidder aldri det jeg vil,må alltid gjøre det han vil.

jeg blir GAL snart tror jeg.

noen som har noen såd og komme med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis en tur ut i DAG! La han passe han!

Ta han ut i vogna til garasjen.. når han skriker MÅ han jo ta han...

Skrevet

Forstår du blir lei og føler at du snart ikkje orkar meir. Kva med å ta babyen med dek og reise vekk ei tid? Slik vil han savne deg, og de kan snakke ilag når de har vore litt vekke frå kvarandre og tenkt litt..

Skrevet

Ikke noen råd her.. ville bare si at mannen min er AKKURAT likedan.. Bil som står i hodet på han også heile tida.

Skrevet

Tror mennene føler at de ikke har så mye a tilby dem så tidlig? Det sier saboern min, slik han føler det! Han skifter på og passer han, men MÅ be han om det! Syns han er ganske flink jeg! Fullammer også, så mat kan han jo ikke gi!

Skrevet

Har opplevd det samme som "Mari81♡06.09.06♡fikk Lukas 3/9"....

Sambo synes det var lite stas de 3 første mnd... Han sa jo seff hei og slikt da- og holdt han når det ble slikoggreier. Når barna blr litt større så ble det lette å få kontakt- slapp å passe på hodet og alt det der....

Men synes likevel du kan stille litt krav da- han må jo prøve litt. Men snakk med han og bli enig om hva han skal gjøre i løpet av dagen- lag deg "viktige" avtaler sjølv og la han passe.... Han må bare få prøve seg- men støtt han på veien. Kanskje han synes det er litt "skummelt"? Ingen liker å gjøre noe de ikke er gode på...

Skrevet

Tror nok det er lurt å reise fra dem noen timer sånn at han blir nødt til å ta i et tak. Etterhvert som barnet vokser, gir det jo mer og mer tilbake. Snart er nok mannen din mer knyttet til babyen. Det er helt vanlig at menn ikke syns sånne små er så spennende.

Skrevet

Høres ut som om du prater om gubben min,jo!!Han var veldig sånn til å begynne med.Nå når gutten vår er større,har han blitt flinkere til å ta han med. Han syns nok det var "skummelt" å ha han alene når han var helt liten.Nå sitter han ofte i vogna ute og ser på pappa som skrur bil.. Han sier han driver og lærer han opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...