lykketreff Skrevet 14. oktober 2006 #1 Skrevet 14. oktober 2006 ....trodde ikke jeg skulle komme til dette punktet å bli så lei og såååå klar!! Har gått med masse kynnere den siste mnd, og etter akupunkturen for 2 uker siden har det tatt seg kraftig opp. Gjett om jeg fikk forhåpninger om fødsel da! Nedpress på nedpress, kjentes ut som han var på vei ut hele tiden, og han er hjertelig velkommen!!! men ååååå han kommer jo ikke..... I to dager har jeg hatt skikkelig mensverk i korsryggen sammen med at kynnerne tar helt av og presser ned. Kjenner at babyen sparker i fra for alle krefter!!! Koooooom uuuuut da!!!! Har hatt 10 min mellom hver kynne i maange timer, men tar det seg opp og blir smertefullt???Neeeeei. For en uke siden sa jordmor at jeg var myk og moden med en liten åpning!!!!!!Forhåpninger forhåpninger... Flere i samme båt???? Hvor lenge er det meningen at vi skal gå med denne langpiningen?? Blir faktisk sliten av å gå så lenge med småverk også..... Jeg er midt mellom menstermin og ultralydtermin, og førstegangsfødeklar. Jeg vil jeg vil men får det ikke til :-( Ønsker dere andre fødeklare en flott og givende fødehelg!!!! Klem
Puttipluttipott*har født* Skrevet 14. oktober 2006 #2 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er 2 dager på overtid i dag. Hatt kynnere siden uke 12 og mensmurringer siste måneden. Kynnerne og mensmurringene kommer stort sett aldri samtidig hos meg, bortsett fra en gang i går og da var jeg sikker på at nå....nå skjer det noe. Men neida, det ble med den ene.. I tillegg har jeg hatt 2 rolige netter igjen..hm.. Var hos jordmor på termindato, det er modent men var ingen åpning, så alle disse murringene har ikke hjulpet noe på det iallefall. Ellers føler jeg også nedpress med kynnerne til tider, det hogger til og jeg føler han er på vei ut, i tillegg stikker det. Jada, når skal det skje noe mer... Sist ble jeg tatt med keisersnitt, så jeg har jo ikke født normalt og hatt den fulle åpningen før, Så sånn sett går jeg vel som førstegangs, også i forhold til % med å gå over tiden. Men håper jeg slipper å gå så mye lenger. Men høres jo virkelig ut som det er noe på gang hos deg da, når det kommer regelmessig og er så sterkt...hm...Lykke lykke til, håper det skjer noe i helgen.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Da høres det ut som vi har det ganske likt! Jeg har også fått masse mensverk, spesielt i ryggen. Dette kommer sammen med kynnerne, og det er vondt, men ikke vondt nok.......Det er første gangen i livet mitt at jeg har gleda meg til å få smerter...he he... Jordmor sa at det er igang, men at jeg ikke er i fødsel før det er mer smerte og ca 5 min mellomrom. Så da er det bare å teste tålmodigheten!! Håper vi er mange som føder i helgen ja.Lykke til :-)
mooki Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Hei Slik har jeg hatt det i 3 uker snart med sterke menssmerter og masse vonde og regelmessige maserier men ingen baby kommer..er på termin i dag ,og i dag er det lite eller ingen tegn på fødsel:(( er jo så kjedelig og typisk...Å for ikke å snakke om nedpress det er jo j.......ubehagelig.....)) Håper vi føder denne helgen alle ventende damer:) Masse føde støv til oss alle og lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Det eneste positive med å gå med modningskynnere og nedprss og mensverk i noen uker før fødsel er at da er mye av jobben allerede gjort når man kommer i fødsel. Legen min sa at mange fikk dermed en kortere fødsel, og unngikk mange timer på sykehuset.......( i forhold til dem som ikke har noen særlige tegn før de er igang ) Så får vi bare prøve å snu det til noe positivt da....... Lykke til fødedamer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå