Gå til innhold

Dere med barn på østlandsområde..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt med strømpebukse på 2-3 åringene deres enda? idag er det jo tross alt bare 7 grader her, og skikkelig guffent..brr..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt dem fram og regner med at det blir strømpebukser i bhg på mandag om jeg ikke sender med en dress da.

Er ikke helt sikker, her har gutta (2 og 3 år) kun hatt olabukser på seg, ikke noe under eller over enda.

Men så lenge det blir fint på dagen blir det nok ikke mer klær.

Skrevet

Snuppa her på 2 år og 4 mnd har begynt med tynnstrømpebukse. Noen dager denne uka har det hvert mellom 5 og 8 grader på mårran, ikke spes varmt det.

De sier jo at det skal bli kaldere til uka, hvertfall her i østfold. Nå er det kun 10 grader her, å snuppa har tynnstrømpebukse under en foret bukse.

Skrevet

Bærum her - dattern har brukt bomulls strømpebukse nå i 3 ukers tid. De dagene med sol har jeg hatt på henne bare skjørt over , - men er det overskyet og kaldt har jeg hatt på bukse også !

Skrevet

3-åringen vår har brukt strømpebukse i nesten 1,5 mnd allerede, både i barnehagen og ellers. Vi bor i Mjøsområdet. Det har jo vært noen sure dager i det siste...

Så og si alle barna på avd. i barnehagen hans har brukt strømpebukse i noen uker nå. Når han er ute og leker i barnehagen nå om dagen har han på seg strømpebukse, en tynn langermet bomulls-trøye, fleece både oppe og nede og uforet parkdress utenpå, samt tynn bomulls-lue og tynne ullsokker nede i skoene/støvlene. Mulig jeg er litt hysterisk når det gjelder påkledning, men han er aldri noe for varm og har ikke vært syk i høst. Men hvert enkelt barn er jo så forskjellig, noen fryser hele tida mens andre er varmblodige. Sønnen min er ikke spesielt kald av seg, men det ser ut til at han har akkurat passe med klær på seg.

Skrevet

Yes, nå har strømpebuksene kommet frem. Det er så surt og kaldt om dagen, og disse små sitter gjerne litt her og der også, så det er nok påkrevd her....

Skrevet

Her har det vært 2-5 grader om morra'n, og vi har brukt strømpebukse i en ukes tid. Var litt usikker på nåe vi skulle begynne, butten vår er ganske varm av seg.

Skrevet

tullemor hadde på seg strømpebukse i barnehagen i dag. Fant fra parkdressen fra i fjor å sendt med denne også :o). Kjenner at det er et kjølig drag i luften nå ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...