Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia

var ein klar negativ test på meg idag.... kjenner litt mens symptomer,men har iike fått den enda, kan få den iløpet av dagen og imorga og da, av og til eg får den dagen etter....

håper fortsatt at den ikkje kommer da!!

jaja

lykke til dere andre!!

gratulerer til dere som er gravide!!!

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg.

Samme her :/

Greit nok, kommer nye pp vil jeg tor, selv om d er to mnd til neste sjans for meg da.

Er d deg på VK? :)

Ikke noe TR her heller! *håp i hengende snøre?*

*ler*

Skrevet

heia

er meg på vk ja!!! ser og kjennes ut som det er mens som e på vei ja, va antydning til mens i utflod......kommer vel skikkelig imorga da... jaja, e bare 14 dager til vi kan prøve igjen da!!!! men hadde vore så greit om det hadde klaffa denne gangen!!!

blir spennende å sjå framover no da!!

Skrevet

Hei igjen :)

Så hyggelig da:)

14 dager ja, for meg er d 1,5 mnd, men da skal jeg være skikkelig klar også altså ;)

Full timing og tilrettelegging *ler*

Ikke d minste antydning til tante rød her hos meg nei... Ikke et eneste spor verken her eller der.

Håper egentlig hun kommer "i rute" hvis han skal komme, så jeg får orden på syklusen min fremover :)

Skrevet

har ikkje komt noke meir her heller, dersom den ikkje dukker opp i løpet av morradagen, skal eg ta test mand trur eg...

var ein billigtest eg brukte idag, så har no eit håp om at den ikkje funka skikkelig,... eg har cb liggande

jaja

har fått sopp, trur det må vere at eg e sår, og der blodet kom fra, var på dass i ste, da var det ikke noe i utfloden

klems

Skrevet

D er håp i hengende snøre skal du se :)

Ingen ting tyder på TR hos meg, litt utflod men den er helt blank og fin:)

Får vel teste igjen uti uka hvis ingenting skjer...

Er jo typisk ikke så kvalm lengre nå, d er litt merkelig hvis jeg skulle være gravid...

Vi krysser fingre og tær enda litt til, hva? ;)

*klem*

Skrevet

jepp det gjere vi!!!!

fortsatt ikkje noke idag heller..hadde litt dårleg matlyst idag tidlig, nesten kvalm, men den er vekke no... eg pleier ikkje ha problem med frukosten, men kanskje det bare er mensen...hmmmm..kjenner litt mensmurringer idag og.. men heldigvis ikkje noke blod enda!!!!!!!!!!!

HEHE

klems

Skrevet

Der var du våken ja :)

Blir spennede helt til TR dukker opp tror jeg :)

Greier jo ikke slippe håpet heeelt da, så lenge dustetanta ikke er kommet :)

Skrevet

jepp det blir det..

no skal eg ut i sola og plante påskeliljer,, har ein heilt haug med løkar... jobba igår, så rakk ikkje slikt da, har mykje eg skal gjere idag, skal male litt og ute,.. men, det må til!!

vi snaks seinare!!

er nok innom og ser ka som skjer her...

må inn og lage midda etterop og, skal ha juleribbe,..,hehe, steike den i ovnen....nam..

ha ein i\fin dag!!!

klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...