Gå til innhold

Nå igjen....

Anbefalte innlegg

har igjen fått tilbake alle PMS-symptom jeg hadde forrige pp. Da hadde jeg de riktignok fra dag en etter TR hadde dratt da. Men nå er det jo sånn at det er iallefall 2uker igjen til IKM og skal jeg gå sånn frem til da så blir dette DEFINITIVT siste pp på lenge.... Dette gidder jeg ikke lenger. FØler at nå har toget gått denn pp for da jeg ble gravid med lilliprinsessa så hadde jeg ikke noe mens murringer, ømme bryster etc. Kun økt tissing og søtlig lukt av urinen. Skal jeg kaste meg på en pp til så må jeg alstå først vente i minimum to uker på TR, så er det ca to uker å vente til eggløsing og til slutt to uker til TR/testing..... Det er ille nok å vente i to uker fra EL til testing, nå blir det SEKS uker. Nei, toget er nok som sagt gått for min del, sånne smerter/ubehag er ikke forenelig med kommende graviditet iallefall så nå tor jeg at jeg gir opp. Kommer til å henge litt her inne uansett da. Kjempespennenende å følge med på hvordan det går med alle dere her inne. Lykke til da, og måtte dere ha en bedre følelse for deres pp enn hva jeg har for min.

God Helg,-og gratulerer på forhånd til dere som blir gravide i helga :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6681054-n%C3%A5-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva jeg skal si for jeg har aldri født før, men etter å ha lest her inn litt har jeg funnet ut at alle graviditeter ikke er like, så det som før ikke var symptomer, kan faktisk være det nå..

Så kjære abcd123, ikke gi opp enda.. Jeg krysser fingre og ønsker deg lykke til:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6681054-n%C3%A5-igjen/#findComment-6682183
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...