Gå til innhold

Frustrert og lei meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes pappan tar seg alt for lite av gullet. Det er greit at han "slipper" når han jobber, men jeg tenker på når han har fri...

Han tror visst gutten vår er helt og holdent mitt ansvar. Han leker jo litt meg han og "passer" han om jeg skal dusje eller vaske klær (!). Men eller er det 0 initiativ fra hans side. Han er jo glad i gutten, hjelpes..men han tar så lite ansvar. Sier med gang at "foreldrene mine kan passe han?" åååååå.....dust..

Det er bare så frustrerende å måtte be han om å ta seg litt av sin egen sønn, jeg har jo aldri fri. Er så slitsomt å måtte mase og "spørre" hver gang jeg skal gjøre noe. Han derimot gjør som han vil. Sitter på pcn myyyye....

Blir bare så utrolig såret og lei:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikkje så mange råd, men vil gje deg ein klem. Forstår at du blir frustrert over pappaen. Kor gammal er gutten din? Om babyen er veldig liten, kan det godt hende at dette snur når babyen blir litt større. I starten er babyen veldig avhengig av mamma, og ofte berre mamma som kan roe h*n skikkelig.

Er jo ikkje det same å sende babyen til besteforeldre som at babyen er hos pappaen. For saken er vel det at du treng litt avlastning, samtidig som du vil at babyen og pappaen skal få litt bedre kontakt.

Har du prøvd å snakke skikkelig med pappaen om kva du synast, og at det gjer det frustrert?

Skrevet

Takk for klem..;)

Han er snart 9 mnd..og han er aktiv og det er full fart hele dagen..

Føler mannen min bruker dette med at andre skal passe han som en unnskyldning for seg selv, at ikke han gidder:(

Han skjønner ikke at det er slitsomt å ta seg av både hus og en aktiv krabat hele dagen. Han har en rolig jobb og jeg missunner han av og til når han skal på jobb...Synes han skulle få prøve å være pappa en heeeel dag alene med sønnen, DA kanskje han ser at hans hjelp er gull verdt..

Skrevet

kjære HI.

jeg har det på akkurat samme måte. det er skikkelig frustrerende. jeg vet ike hva jeg skal gjøre snart jeg. jeg vurderer å flytte. samboer gjør somk han vil.mens jeg sitter her med ungene... faen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...