Gå til innhold

Titsi, Vinterbarn, Idefix og Hebbies Fanclub.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

tiihiii.....

Jeg fikk nr. 200 !!

Går helt greit at noen legger ut navnet mitt nå :o) så lenge det ikke er iforbindelse med noe stygt da !!!

Nøtter - kvinne !!! hva er det du spiser for noe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei Idefix - dette går ikke an !! Skulle ikke du inn her sa du ??

Nå må jeg legge meg - er trøtt og har en laaaaang dag imorgen.

Så jeg kommer ikke inn her før på kvelden.

Skal på elektromesse i Lillestrøm, besøke broren min og Co som bor 10 min fra der, spise Dim Sum i Oslo og hente hunden til eksen til gubben.

Blir kos å ha besøk av hunden - hun er såååå søt....pleier alltid å dulle med henne - stakkars Fant :o( Men hun er så liten og søt og passer perfekt i armkroken.

Gruer meg litt til å gå tur alene med begge to med bekkenløsning og stor mage !! Gubben er jo på jobb så da må jeg gå morgenturene....

God natt uansett......

Skrevet

Kava slik for å klage til moderator på den bærta du veit...Hohoho ikke lett når jeg må be gubben om hjelp...

Men kommer sterkt igjen i morgen.Kos deg i Lillestrøm og å snakkes vi senere.Natta :0)

Skrevet

G* fortjener rett og slett ikke oppmerksomhet....hadde folk driti alle innleggene - spesielt de stygge eller provoserende så hadde hun heller ikke gidda å skrive dem tilslutt fordi dem forsvinner kjapt på side 2. Nå ser det ut som det er sport i å svare tilbake. Jeg svarte en gang og fikk en kommentar fra henne - som jeg bare må le av fordi det var så dårlig å si noe slikt, viser bare hvor korttenkt og uintelligent det kvinnemennesket er (tragisk siden hun visst skal være 2 barnsmor).

Og at folk plutselig skulle skrive hyggelig med henne - folk som har rasa mot henne. Hadde aldri falt meg inn - hvorfor skulle hun plutselig være så snill ?? Hun beviste det igjen med at hun er seg selv....er ikke så gøy når folk er snille og bryr seg - da går Skravlesiden i samme koselige tempo så da klarte hun ikke dy seg.

Så klart hun holder seg her fordi alle kjenner til henne og her kjeder hun seg ikke ;o) Kan ikke se at jeg ser henne inne på DinBaby, var der inne for å se i natt om hun vanket der også.

Skrevet

Fant henne inne på DinBaby - der er hun helt vanlig og skriver vanlige innlegg. Så hvis alle holdt sinnet sitt inne så vil hun tilslutt kjede seg og holde seg på DinBaby der hun nå hører til.

Trodde vi skulle være kvitt henne etter fødselen, men nei.....

Har såklart veeeldig lyst å skrive et stygt innlegg til henne på Dinbaby, men de fleste kommer jo fra BIM så dem er fullt klar over hvem hun er.

Så det var noen som parodierte nicket hennes - kaller seg for gulli2... hehehe.....kanskje vi skulle skrive flere nick og nummerere dem ;o)

Skrevet

Hei hei.. ny tråd.. og jeg som ennå ikke har lov å være her.. før til onsdag.. endelig lovlig.. nesten som å bli myndig det da eller 16 ;O) Hehehe...

Blir egentlig litt små skremt jeg.. siste stopp før jeg blir 3 barns mor... alt av hva det innebærer... år på år med bekymringer for ennå en liten tass... men selvfølgelig en haug med gleder også da ;O) Er så fryktelig spent på hvordan den nye hverdagen vår blir. Vi har jo liksom vært oss 4 i snart 5 år nå.. blir rart å få et nytt medlem.

Nå er jeg akkurat ferdig med en trippel muffins deig.. ble maaaaaaaaaaaange muffins det.. snakk om at lørdagen er reddet!!! Noen som ble misunnelige her nå tenker jeg... eller Idefix?! hihi..

Helt enig ang gulli.. har ikke svart på et innlegg fra ho jeg.. og legg merke til..hun legger svært sjeldent innlegg hos andre. Så da har jeg ikke hatt noen problemer med å unngå henne.. Forstår faktisk ikke hvorfor folk MÅ svare henne.. er jo bare å la det være, så blir innlegget fort på side 2, ser jo hvor ofte folk skriver inn der!!

åh.. er så irritert på en bok jeg har lest nå.. noen som har lest berlinepopplene og eremittkrepsen??? Ble helt oppgitt over slutten på bok nr 2!! Ingen oppfølger.. bare masse spørsmål.. blir gal av sånn. Ønsker super slutt, alt bra, kjærlighet og hele pakka jeg ;O)

Skrevet

Gulli 2 skifta nick raskt..Hun var ny her inne.fant ut at hun burde gjøre det siden vi ba henne om det :0)

Jeg klarte å ønske henne lykke til med fødselen og sånt,bare for da var jeg sikker på at vi ble kvitt ho..Når hun hadde født.Men nei da :0(

Nok om den røya !!!

Har handla ammebehåer idag.jeg var litt frekk.Var på cubus der hadde de noen veldig greie bher til 169 kr, men da jeg prøvde bhen såg jeg at det stod 149 kr inne i bhen.Da ble jeg så sint at jeg fjerne lappen det stod 169 kr på.Det er jo ikke lov å prise opp slik !

Så jeg fikk de for 149 kr og har ikke dårlig samvittighet.Kjøpte en triumf bh også de er mye dyrere.Men nå har jeg nok.4 stk får holde.

Hallo !!!nå kom søstra mi og sa at hun har to av ammebhene mine oppe hos seg.he he sånn kan det gå..Da har jeg iallefall mer en nok :0)

Kjøpte ett badehåndkle med hette på og ett par votter og to par sokker til liten.Eldstemann fikk seg ny jakke same gjorde snuppa :0)

Så var vi ned på kirkegården.Idag er det 10 år siden bestemor døde.Helt vilt,hun døde da jeg var i USA...Det var kjempe vondt og trist.Savner henne ennå.Hun bodde i kjelleren hos oss så hun var altid der.

Tente lys og satte blomster på graven.Pluss besøkte grava til pappa og satte ned blomster der også.

I dag her jeg en milepæl dato :0)

Føder jeg nå blir det ikke prematurt og jeg får føde i volda.slipper å reise med helikopter til Ålesund om fødselen starter.Jeg er livredd helikopter...Fysj.best å holde seg på bakken ja :0)

Har spist rømme grøt idag med masse kanel på.Ikke for å starte fødsel altså.Men gubben er så sår i halsen at han måtte ha noe som glei rett ned :0)

Dre andre jentene da..Hvor har det blitt av dere???

Skrevet

Der var du jo vinterbarn;0)

Sånn går det når en blir oppholdt midt i innlegget en skriver :0)

Hater slike bøker..Da skal jeg ikke lese de..jeg leser

En Mankell bok (bombe hæ:0))

Danselærerens tilbakekomst tror jeg den heter..

Er så mett av grøten at muffinser ikke frister akkurat nå :0)

Har ikke mer kakao igjen.det har jeg glemt å kjøpe..søren...Burde ha laget noen til i morgen..Nåja..skal iallefall lage lettvint eplekake.1-2-3 muffinsmiks og epler :0)

Skrevet

Jeg er her.. jeg og muffinsene mine ;O) Blubb blubb..

Er alene i kveld, mannen skulle ut en tur, holdt visst ikke med de 10 dagene.. neida, hehe.. den var stygg. Blir bare litt oppgitt noen ganger, føler at jeg er så bindt her inne.. Blir svært lite fest og morro på meg om dagen.. jeg vil jo også!!! Men er jo ikke riktig at han skal holde seg hjemme av den grunn ;O) Gleder meg til å få tilbake livet mitt!!!!!

Ennå fryktelig lyst på denne røyken... merkelig...etter snart 6mnd opphold... men de sier jo det er sånn i flere år, derfor skal jeg bare utsette det i noen mnd til.. hehe..;O) Bare festrøyker da!!!!

Ammebehåer ja.. fikk 3 av en venninne jeg, får sjekke ut om de passer.. ellers blir det vel litt handling der også. Trenger jo alt vi, har kvittet oss med alt etter siste snuppa!! Men skal nok få fyllt opp, selvom det sikkert ikke blir gjort før det nesten er forsent. Ikke noe er jo dødsnødvendig før baby kommer i hus. Har vogn jeg.. så h*n kan bo i den ;O) Hehehe...

Skrevet

Jeg har ikke vogn ennå :0))Men ammebehåer..hohoho...

Gubben kom løpende med programmet for tv kvelden.Klokka 23 går et ett program om verdens største penis..Ha ha ha sier nå bare jeg...Tror jeg står over det programmet..er på tv 3 om interessen er der..Knis knis..

Nå har jeg kose skravla med Bula på msn .Koselig dame :0)

Har heldigvis ikke noe røyk sug..Røykte i 3 mnd da jeg var 16 aldri siden.tok ett valg den gangen før jeg ble avhengig..

Men det var lettere enn forventa og sitte å se på de andre drike forrige fredag.Kosa meg med cola boksen min jeg :0)

Har stappa i meg 3 sjokoboller..Nå er jeg passe kvalm og Marius er propell inne i magen min...

Titsi og Vinterbarn.Hvordan går det med namn hos dere? har dere noen klare eller venter dere til babyen er født før dere stresser med namn?

Skrevet

Siden jeg ikke har stort å gjøre i kveld kommer jeg vel til å svare her i hele kveld. Får ikke kommet meg på msn eller.. for den pc er nede!!!!

Jeg har jentenavn da... men har ikke helt med meg mannen på det... men han er på gli ;O) Holder det hemmelig til fødselen, men er jo ingen av dere som kjenner noen jeg kjenner så... HIHI..

Thelma er jeg er lost i... ser virkelig for meg en liten thelma, tror det er derfor jeg ønsker meg veldig en jente denne gangen også... bare pga navnet.. for guttenavn kommer jeg aldri til å finne tror jeg... Det syns jeg er døds vanskelig. Sikkert for at alle rundt oss har gutter... vanskelig å finne et fint som ikke er brukt!!!

Skrevet

Jeg er her jeg også altså !!!

Har sååå vondt i bekkenet etter å gått rundt på den kjedelige messen, vi var ikke der en time en gang. Var så kjedelig.

Var koselig å besøke broren min da - hehe....de satt og forberedte meg til fødselen. Babyen var kjempeherlig - bare ler og smiler :o) Han fikk helt latterkrampe da jeg og gubben passet på ham slik at dem andre fikk spist opp maten sin - vi kom i slutten av middagen.

Nam nam...rømmegrøt.....

Skrevet

Så koselig at du stakk innom også da Hebbie... ;O)

Skikkelig messe mennesker dere, syns dere stadig er på det jeg?!

Sitter å lurer på om jeg skal legge meg nå, helt sinnsykt tett i pappen.. skikkelig deilig å være forkjøla.. noe av det beste jeg veit tror jeg ;O)

Nå har jeg sitti og finni ferie til sommeren, blir syden tur på hele gjengen da... Falt skikkelig for Egypt, men ungene må jo ha en haug med vaksiner..så da dropper vi det. Rekker ikke å få vaksinert minste mann engang.. er jo bare 4mnd da vi drar. Så blir nok kreta igjen, er forelska i det landet jeg.. har funnet noen flotte steder nå!! Åhhh..jeg vil dra nå jeg!!!!!

Er det egentlig noe på tv en lørdag?? Eneste jeg veit er løvebakken.. det digger jeg.. hihi

Skrevet

Hehehe....ja vi liker å dra på messe. Men de andre gangene var det i forbindelse med bygging av hus, men nå blir ikke det aktuelt. Og denne gangen er det fordi sambo er interessert i den bransjen og har utdannelse der og håpet på å få noen gode tilbud på videokamera. Men det var det ikke.

Var i Egypt for snart 2 år siden - det var der sambo fridde til meg og jeg hadde min beste ferie ever !!! Var i Sharm El sheikh - var kjempegøy !!

Lørdag er dritdårlig med underholdning på tv - er vel meninga at folk skal være sosiale den dagen ;op

god bedring !! Verste som fins - forkjølelse. Vil heller ha smerte enn å være tett i nese og hode og sår i hals etc.....

Skrevet

Må nesten høre jeg nå.. når var du der på året?? var det varm og tok dere masse sprøyter først??

Er så tent på den reisen altså...

Skrevet

Jeg var der i begynnelsen av desember og det var godt og varmt da. Litt kjølig på kvelden da.

Kan ikke huske at vi tok noe særlig med vaksiner - tror ikke det var noen.

Var på et skikkelig koselig hotell utenfor byen - og fikk kjempefin service. Siste dagen så pyntet de guttene som ryddet på rommene med roseblader og laget svaner og slikt med håndklærne - hehehe....dem regnet med vi var på bryllupsreise fordi jeg sa dem ikke trengte å rydde på rommet vårt en eneste dag så vi fikk sove lengre og typisk så fikk jeg en uventa ekstra mensen den uka. Trodde vel jeg var jomfru ;op

Skrevet

Hehehe.. sinnsykt kult.. en nygift jomfrue som ble fridd til.. litt av en tur det der ;O)

Vi planlegger å dra i mai.. men da tror jeg det er trope varmt der, for det stod det var godt på vinteren. Og kan ikke ha med en baby i trope varme... det går dårlig!!! Skal jo liksom kose oss da!!

Får nok vente noen år med den turen der tenker jeg! Men skal dit...det er helt sikkert ihverfall ;O)

Ser du løvebakken på nrk nå??

Skrevet

Nei - ser ikke på tv, gubben ser på en gammel film mens jeg bimmer og titter av og til. Venter på maten som er snart ferdig.

Anbefaler ihvertfall en tur der :o)

Hehehe.....de flirte vel godt da dem så et blodig håndkle og tenkte jeg ble spretta. Vi var som kaniner da - var helt i begynnelsen av forholdet.

Skrevet

Ha ha ha jomfu med mensen som blir fridd til :0))

Jeg sitter å venter på programmet om mannen med verdens største penis..Knis..Må se hva f...det er for noe :0))

Har så sterke kynnere at jeg sitter egentlig krøkt over dataen.Pluss liten er propell :0/

Thelma er så fint,det eneste er at jeg hadde en grusom lærer som hette det engang på handelsskolen..Men små jenter er søte når de heter Thelma .0))

Vi var til Lanzarote da snuppa var 2,5 mnd.Vi fikk beskjed av barnelege at asia og afrika og sør amerika var ikke lurt å reise til før babyen hadde fått vaksine,men europa var ikke noe problem...

Men steike så sint helsesøstra var..Hun synst vi var skikkelig fæle foreldre..Men det gikk så bra så :0)

Skrevet

Vi hadde først tenkt oss til brasil, broren min har hus der.. men er samme regler for vaksiner som egypt.. så får nok vente med det også.

Vi var i syden når eldste var 8 mnd.. var ikke noe problem. jeg fullammet faktisk hele turen.. så da slapp vi unna matproblemene. Blir jo det samme her.. for denne vil jo være enda mindre!!!

Ja, liker Thelma så utrolig godt.. er så glad i navn som ikke så mange heter, men som alikevel ikke er helt snålt.. og jeg kjenner ingen som heter det!! Jeg MÅ bare få en jente til altså ;O) Hehe... Hvis ikke så blir det 4 unger på oss også kanskje... hehe... NOT!!! Kan jeg ikke gjøre.. har lovt for mange at dette blir siste, tror heller ikke kroppen og mannen min tåler en graviditet til.. hihi... ;O)

Skrevet

Hadde jeg ikke vært såååå dårlig hadde vi fått en til.Men kroppen og psyken tåler det ikke..Visste det bare da jeg fikk vite at jeg venta gutt.Ikke at han ikke er ønska altså.Men kunne tenkt å prøvd på ei gleder meg masse til å få gutt altså :0)

Jeg er kvalm,har skikkelige tak i ryggen som stråler ned over beina og frem i magen...Begynner å bli sliten.Har tatt to smertestillende, men det hjelper ikke..Det er ikke fødsel på gang, men tror det er litt modning på gang nå...Vondt gjør det iallefall...svir skikkelig en viss plass..

Skal til jm på mandag,er spent på å høre om han har snudd seg eller om han ligger i sete ennå.Tror det iallefall selv.

Brasil,egypt..åhhhh blir helt sjalu jeg bare med tanken..har ikke verdens beste råd for tiden.Så her går vi på sparebluss...

Blir bedre den dagen jeg får meg jobb da :0)

Hvorfor har du LOVD andre at det er din siste graviditet.Det er bare du og mannen din som har noe med den saken og gjøre ;0)

Skrevet

Jada, men når jeg var så syk sa jeg ganske klart fra om at dette var ALLER siste gang.. og det er det også!!! Holder massevis med 3... kjempe fornøyd med det ;O)

Skal virkelig bli godt for deg å bli ferdig, forferdelig at du har vært så dårlig hele tiden... da blir 40 uker fryktelige laaaange.... Men om fødselen starter... føder du normalt da?? Har nok spurt om det før.. men husker ikke noe svar ;O)

Når begynner den penis tingen a??? Nå er det jo sex skolen som går.. hater sånne program, ser lite poeng i det jeg altså!! Kall meg sær ;O)

Skrevet

HATER SEX SKOLEN jeg også..på tryne program.men det andre er en dokumentar.begynner rett etter på står det...

Jeg akter ikke føde nei..de har lovd meg ks uansett..Men kommer jeg inn med 8 cm åpning da føder jeg nok....Men jeg har hatt lange fødsler.snuppa var den korteste og det var 8 timer...

Måtte på do nå for å sjekke.Men det er ikke noe som ser ut som fødsel er på gang nei..Men det er modning tipper jeg..Pluss at jeg vagger som en gås idag.Tror liten har kommer lengre ned i bekkenet mitt.Gubben komenterte vaggingen min nå nettopp...

Pluss det stikker en viss plass.det har det ikke gjort før..men liten er seriøst gira på sukker..Må være den cola boksen og sjokobollene.Sånne skum boller...

Skrevet

Det merker jeg også. Så fort jeg får i meg noe med sukker så klikker den lille.. blir helt gal ;O) Istad plaga h*n sin syke store søster.. hun prøvde å ligge å slappe av med hode i fanget mitt.. men lille bare sparka ho vekk. Hoden hoppet på magen min, holdt på å le meg ihjel her...

Litt av noen peniser der du!!! Kan ikke fatte de som syns det er et vakkert syn jeg.. det er noe jeg aldri kommer til å fatte tror jeg. Absolutt kjekt å ha tilgang til men...det er vel alt ;O) hehe..

Skrevet

Ha ha gubben har gjemt seg bak datamaskinen sin og jeg ler og ler.de ekle mannfolka jo :0)

Han med 34 cm var skikelig motbydelig....grøss.snakk om sprengt mus da...etter møte med en slik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...