Gå til innhold

Liten notis fra meg bare:) Ang kino...

Anbefalte innlegg

Da har jeg altså vært på kino..og sett Wordl trade center:) en sterk og gripende film...anbefales.....MEN....ingen storfilm..desverre....men det er bare min mening..jeg må nok si meg enig med kritikerene...dere "ser" nå på ei jente som griner av alt her...og jeg grein ikke en eneste gang i denne filmen.....det var litt skuffende..:)

Men den er værdt pengene.:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6680401-liten-notis-fra-meg-bare-ang-kino/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa..tror den er spennende...men jeg ORKET ikke å dra på premieren og TAKKE GUD for at jeg ikke gjorde d.........var premiere i kveld og det krydde av umodne fjortisser..som hylte og skremte hverandre..latterlig

Annonse

:) hehe..ble jo redd de skulle på samme film som meg jeg...

snakes on a plane var sånn passe:) hehe..jeg hater slanger så syns den var skummel...men den var mer komisk i grunn..hadde ikke jakson vært med så hadde jeg ikke likt filmen i hele tatt...slangene så ikke ekte ut for å si d sånn..hihi....

Tenker sånn jeg og:)

hehe...gøy å gå på kino uansett....

Kommer flere nye storfilmer nå da:) gleder meg...

The guardian..med han som har derre PUnkd.....han spiller seriøst i den nye filmen da....

og så en ny en med Dicaprio og matt damon..den SÅ DRITbra ut....

Hehehe... Du er ikke alene=o)

Jeg kan ikke se på aliens filmer når det er full måne eller ellers...

Blir piss redd..Hihihi..

Sussa: Har ikke fått med meg at leo og matt kommer ny film. Hva heter den da? Husker du??

Har også lyst å se den gaurdian(herregud åssen skrives det?), den så litt spennende ut...

Annonse

njaaa..er litt redd for å bade og jeg....svømmer og flyter bra...flyter på puppa jeg..og jeg KØDDER IKKE..hehe..kan bare stå rett opp og ned i vannet..helt sært.....men jeg er redd for maneter og fisk...tro d eller ei

Maneter og fisker ...usj... Ekklet når det er et eller annet som svirrer rundt beina... Jeg liker ikke tang jeg, tror det er et eller annet som lurer seg under de... Får sambo til bære meg uti hvis det ligger tang i kanten...

Seriøst? hehe...tror det var EN jente i hele den fullsatte salen som hiksta litt...alle de andre reagerte på at den manglet litt følelser....Jeg hadde vel forventa mer av filmen tror jeg..men realiteten er at filmen ikke kan måle seg med det som faktisk skjedde den dagen...for den dagen gråt jeg..virkelig....Syns ikke det var såmange virkelige situasjoner...det omhandlet jo bare de 2 mennene som lå begravd...ble mye tomtid:) hehe..men det er jo bare min mening...

Men som sagt..jeg anbefaler den og:) klem

heihei! noen som har sett fritt vilt filmen? skulle egentlig ha vært på kino og sett den i går, men det blei ikke noe av... hvordan var den i såfall?

så litt lenger opp angående snakes on the plane filmen... jeg har sett den og jeg synes den ikke var noe særli... var litt overdrivet med hvordan slangene oppførte seg... absolutt ikke skremmende, selv for meg som er livredd slanger...

men som sagt er det opp til hver og enkelt.. :)

ha en fortsatt god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...