Gå til innhold

Kråkebolla..noe skurrer veldig her......

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sa du dette¨da jeg spurte om hvor langt du var på vei....

Eg e vist 7+4.

kråkebolla_

og i dag er du vist 11+++`?

Mulig jeg misforsto...men....ehh?......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som har merka det ja..jeg kommenterte det til kråka i et tidligere innlegg men fikk ikke noe svar på det...mystisk..;)

Skrevet

Latterlig...LER sinnsykt mye.....

Skrevet

Ja det har vært en underholdene kveld,hehe. *kjekt det når det ikke er noe på tv`n*;)

Skrevet

hehe.jepp....men som sagt..jeg har skrevet til moderator....så vet du d:) ..og jeg meldte meg selv i går..om noen skulle mene jeg tror jeg er bedre enn andre....jeg meldte meg selv..og la ved linker til tråder hvor jeg har skrevet mye dumt. Og en av disse ble heldigvis fjernet.

Skrevet

Ja jeg såg du hadde gjordt det..får håpe det hjelper.

Har du meldt deg selv å..?

Det var da kanskje ikke nødvendig..?Dessuten har de trådene havnet så langt ned så det er liksom ikke noe tema lengre heller.

Skjønner at du ikke har hatt det lett i det siste å folk prøver å få ut frustrasjonen sin på forskjellige måte..kanskje tilogmed uten å være klar over det.

Vil du skal vite at jeg bærer ingen nag til deg..liker deg akkurat som du er..å viss det er noe trøst..neste gang kan det hende det er jeg som lager sur stemning her..hvem vet;P heheh

Klem:)

Skrevet

Jo..kråkebolla dro opp en tråd i går.... den værste jeg har skrevet. Så nå er den fjernet for godt. Og jo jeg meldte meg av den grunn at da kan ingen komme her å si at jeg kaster stein i glasshus. Jeg er ikke perfekt..og har gjort mye jeg angrer på...har unskyld meg ovenfor moderator og dere.:)

Moderator kunne ha valgt å overse meg fordi jeg selv har kranglet en del her inne..på denne måten fikk jeg kontakt:)

:) koslig du tristan..og jeg vil ikke være uvenner med noen jeg..hverken troll eller kråkeboller...men vi får prøve å oppføre oss som voksne og ikke ta alt i værste forstand hele tiden:)

klem

Skrevet

Hei alle sammen!

E helt enige med dere!! Men dere ser vel og at dokår legge opp til mer krangel med dette?? Me vil vel ikke det??? Kan me ikke bare overse innleggene???

Å bare for å forsikre meg - ikke negativt ment!!! Like dokkår eg!!! Begynne å bli redd for ka eg skrive her eg.....:-(

Skrevet

hehe..vet du hva....så frekk og ekkel som de to har vært...så måtte jeg skrive dette.......beklager stine..og ja jeg skjønner at dette kan legge opp til krangel....men jeg følte for å konfrontere kråka med dette....og jeg skjønte at jeg ikke fikk noe svar....

:) hehe...ikke vær redd for hva du skriv du..skriv hva du vil......

men som sagt..jeg håper de 2 nå får en advarsel av admin.

like alle jeg og..:)

Skrevet

Ja var det ikke typisk kråka..

Syns det står respekt av deg som kan be om unnskyldning etter å kanskje ha feilet litt...ABSOLUTT ikke alle som gjør det:)

Er helt enig med deg i at vi må prøve å oppføre oss som voksene alle som en..kanskje ikke så lett bestandig med masse hormoner å frustrasjone..å ikke minst sterke meninger.Det vet jeg bare selv å:)

Men det har jo vært kjempe koselig her de siste dagene,utenom i kveld da..men det virker som det har å roet seg.

I morgen er en ny dag med ny muligheter.:)*Å en dag nærmere ikm:)*

Klem til deg sussa..for at du er som du er..sterk i meningene men ennå sterkere som person:)

Skrevet

Blir helt rørt jeg:) takk tristan på vei:) snillt sagt..jeg prøver å være en sterk person..men innerst inne er jeg liten og redd....er veldig langt nede for tiden....holder på å gi opp skole osv....vet ikke helt hva jeg skal gjøre...lever her og NÅ....kan ikke tenke framover......

Håper jeg får el snart jeg da..og at jeg slipper en 40 dagers igjen:) trenger oppmuntringer....

Skrevet

Heisann! Håper eg kan skrive deg en meld nå uten å virke selv-god... Har lest endel av det du har skrevet sussa_85. Har god sans for deg! - selv om det e noe så kan virke provoserende for noen!!! Men har du vurdert psykolog? Det er mer vanlig en ka du tror!! Har faktisk 3 av mine venner som går til psykologer...Vanlige folk går og til psykolog nå!! Det e en kjempegod hjelp!

Please!!Ikke missforstå!! Like deg - men alle har godt av å snakke med folk me god kjennskap til "ting"...(tenke på at du har hatt det litt vanskelig nå-i forhold til far din...) Ikke bare han så trenge hjelp oppi dette - du og! det e en større påkjenningen en ka du tror..) Håper du ikke missforstår dette innlegget....

Ser at du e en kjempe sterk person - du betyr nok mye for folk rundt deg!!! Håper ting order seg for deg!!!

Klem!

Skrevet

huff,tenkte at vi kansje har fått en ny gulli:o(

Skrevet

Kan jo se litt sånn ut da.....

Skrevet

dobbelt huff

Skrevet

Neida...tror ikke du er selvgod:) Gode råd dette...men jeg føler vel ikke for å skaffe meg hjelp enda nei....tror jeg bare trenger litt tid.....Men går det ikke seg til med pappa...eller at noe værre skjer så vil jeg søke hjelp ja....akkurat nå er jeg bare sliten.....

Takk stine:) klem

Skrevet

Vist det e meg dokkår sikte t...?? Undskyld og undkyld og undskyld!!! Va ikke ment negativt!! Har selv tenkt å oppsøke psykolog - har ingen problemer - men bare greit å få snakke med en utenforstående...

Eg har sans for sussa eg!! Hjelp..blir litt redd her nå....

Skrevet

NEEEI ikke deg vi siktet tiL:) men kråkebolla......

:) hehehe..

Skrevet

Ååååååååååå det va nå bra!!!!! Blei litt redd her nå!!!:-)

Natti alle sammen!!!!!!

Klem

Skrevet

Kan det være at kråkebolla har misforstått? 7+4 = 11

Helt i begynnelsen var jeg veldig usikker på hva det betydde. Trudde en liten stund at 7+4 = fosterets 4 uke, mors 7 uke.. *flau*

Skrevet

ehh..nei..d tror jeg virkelig ikke ....... se hvordan hun driver på da....tror hun er her bare for å lage kvalm.....men uansett..greit nok om hun har det....:) det spiller 0 rolle for meg.....orker ikke folk som sitter å tuller slikt med alt og alle...

Skrevet

Ikke noe å bry seg om!! :-) ..ignorer henne! Konsentrer deg heller om alle de koselige jentene her inne:-)

Men må nok legge meg snart.. *hjesp*

Våken enda du også, ja?

Skrevet

:) hehe...vil ha henne bort jeg....det blir surt uansett med slike rundt oss...

men nå har jeg meldt henne til moderator for personlig hets mot juhujenta..enkelt og greit...

:) er våken ja..får ikke sove...kjipt nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...