Gå til innhold

hvor handler dere oftest klær til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hvilke butikker? butikker dere ikke liker å handle i?

selv handler jeg litt overalt..bodyer og slike ting på HM, lindex og kappahl..Kjøper en del bukser og gensre på benetton,exit og fra mexx. Men da er det snakk om noen få, men ordentlige plagg(som brukes mye og ofte).

Jeg syntes faktisk ikke HM har så mye som faller i smak for tiden, åsså føler jeg at dem har de samme klærne inne leeeenge, og at det sjelden kommer noe nytt....det er litt synd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler mye på nett jeg :-) Ellers liker jeg obaibi, liten og tøff, exit, pop og nøstebarn...

Skrevet

hennes, spar kjøp og cubus og lindex.

Skrevet

Kjøpt masse hos en venninne av meg hun driver med utsalg av litt fancy klær og merker til nesten halve prisen. Artig å ha noe som ikke alle har. Ellers blir det endel hm og de andre kjede butikkene.

Skrevet

blir mye hm og kapphal her... og endel på reflex..

Og en del på nett og da...

Skrevet

handle som oftest på h&m... syns dem har masse fint der:) også har jeg funne ut at dem har mye fint på kapphal:) og litt exit men syns klærne er så små der...

Skrevet

Jeg handler vel omtrent aldri på H&M, Lindex og Kappahl for jeg syns det er kjedelige klær der og litt for flashy for min smak. Kjøper forresten belter, hårpynt, sokker og annet stæsj på H&M til 2-åringen min da.

Kjøper det meste til jentene på Benetton, og alt vi ønsker oss av klær i gaver ønsker vi oss alltid derfra.

Kjøper også mye Levis til hun på 2, og ellers mest danske klær. Liker også det spanske merket Mayoral godt, litt jålete men veldig enkle klær:-)

Handler på Monochico(som har nettbutikk også...monochico.no)) og Luca(som har nettbutikk...luca-shop.no)

Ellers handler jeg litt på danske nettbutikker..

Fru Lyng og Babyshop handler jeg litt på, men synd de har så mye likt.

Skrevet

Handlar mykje på hm og pop..

Skrevet

Nå bor ikke jeg i noen storby, så det blir mest Cubus, Lindex og Exit. Veldig bra bodyer på Exit. Lindex er elendig for tiden... Er alltid innom H&M når jeg har muligheten, men dårlig der også nå syns jeg... Samme hvilken butikk så har de bestandig mer jenteklær enn gutteklær.

Nå får vi snart Kappahl her jeg bor, det blir gøy :) Så shopper jeg litt på nett, Spar Kjøp, H&M og sånne :)

Tar gjerne imot tips på nettbutikker :)

Skrevet

barnas hus, junior på haugenstua, fru lyng, benetton selvstendige litt mindre barnebutikker o.l. Handler litt pysjer og sokker på hm, men aldri klær, synes det er så utrolig dårlig kvalitet å det gidder jeg ikek gi penger for. Hun har fått noen ting i gave å det har blitt så stygt etter vask. Men strømpebuksene dems er fine i formen da:) Handler heller aldri på baby shop, de tar mye mer for de samme varene enn andre butikker..

Skrevet

Ja, Junior handler jeg rett som det er på også da:-)

Skrevet

Blir endel på nett da :) (filabel.dk og trendybaby.dk er de siste favorittene der) ellers liker jeg polarn o pyret, wheat og cornelias hus her i Trondheim.

Syns jeg kan "forsvare" å kjøpe ting litt dyrere nå som hun ikke vokser ut av klærne med en gang :D I tillegg er vi så heldige at vi arver endel, så slipper å ha hele "årets" hm-kolleksjon. Syns ikke de har så mye fint der jeg, i grunnen :/ Enkelte ting som bodyer og strømpebukser er greit å handle der da :)

Skrevet

Alle jeg kommer over :-D

He he....vel,sånn aller aller mest er vel kanskje disse her vanlige kjedene som hm,kappahl,lindex og cubus.

Men går ofte innom andre butikker også for å kjøpe litt penere og dyrere klær til å bruke i helger og når vi drar på besøk.

Jeg syns de har mye fint på de fleste butikker jeg da,alt jentete og rosa :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...