Gå til innhold

Har vi piercinger eller tattoveringer? :)

MaddeHar3Gull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en piercing i tunga & en "madonna".. Og så har jeg er skorpion oppe på skulderen, liksom ved halsen omtrent.. En panter på hofta, nedover rompa.. En playboykanin og "H.I" (for eksen) på korsryggen.. Og et kinategn på siden av magen!

Også har jeg forresten veldig lyst til å ha en liten diamant i nesa..

Huff - nå hørtes jeg ut som en sånn hardbarka bikerbabe eller noe.. Men er ikke det altså, tihi! :)

Annonse

Jeg har i navelen og ett hull i hvert øre :)

Men det er ikke noe pent med det hulle i navelen nå når jeg er så gravid. Blitt rødt rundt hele fordi det strekkes. Men sprekker ikke :) :)

Så gla jeg ikke tatoverte meg i vinter. Ville nemlig ha en sol på magen rundt navelen. Hihi... det hadde vært stygt nå..

jeg har piersing i tunga, litt store i øra..tatt med en gang med en feit svær nål..:P jeg har i leppa. før jeg var gravid med 1 mann hadde jeg i begge brystene- og i navlen. men de tok jeg ut og de grodde igjen. jeg har en sol nederst på korsryggen og en svær jævel av en kjempeflott solsikke nedover hele ryggen med røtter rundt sola nederst.. jeg har og fotavtrykket til min nyfødte sønn tattovert på venstre underarm og når nr to er ute blir det han eller hennes fotavtrykk på høyre :)

Annonse

Ja.. Også skal jeg tatovere enten navnet til Emilia, eller tatovere en stjerne til "ære" for henne, hehe! Har ikke helt bestemt meg enda! Har jo lyst på flere barn med tiden.. Og tatoverer jeg navnet til Emilia, så må jeg tatovere navnet deres også! Og herregud - Har jo ikke plass, hehe! Så mulig at det blir en stjerne.. Og et stjerne eller to til med tiden! :)

Piercing i navlen og som "skjønnhetsflekk" i ansiktet. Tatovering som er veldig lik på den Angelina Jolie hadde, bare at min har etter min mening finere hale - OG tatoveringen er på samme plass...jeg tok den først!!! Haha... Vil ikke ha flere tatoveringer. Men piercing i tunga syns jeg er fint ENDA ;o) Tør og vil ikke ta det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...