Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Hvor ofte drikker deres samboer? Og hvor mye?
orbit Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Hei hei... Min mann er dansk, der er tradisjonen at man byr på en øl når noen kommer på besøk. Så når vi er hjemme i Danmark kan han ta seg noen øl iløpet av ei uke, mens her hjemme i Norge drikker han aldri utenom selskap.
Fødemaskinen Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Han har vært på fest og drukket en gang mens jeg har vært gravid. Før vi ble gravide tok vi en flaske vin eller en fest kanskje hver andre mnd. Ikke så glad i det sterke her i huset...
Hermine. Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Nå i høst har vi vært ute ca to ganger i måneden hvor han har drikki litt, i sommer ble det oftere for da hadde vi jo fri. han er på pokerkveld med gutta i dag, så kommer nok hjem god i gassen ja! :-)
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Dritings et par ganger i måneden, vin fredager og lørdager, og innimllom en øl på hverdagene.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 føler d kun er min samboer som aldri drikker her.. hmm.. han vil bare ikke..
selfangerkjerringa Skrevet 14. oktober 2006 #7 Skrevet 14. oktober 2006 Det ble vel et par pils i forbindelse med grilling i sommer. Og så tok han en konjakk en kveld. Og ett glass rødvin til pizzaen en lørdag sammen med foreldrene mine. That's it... nei og så var det jo firmafesten (festmiddag i forb. med messe på jobben hans) i august! hehe... ikke så mye drikking her heller altså Har vel ikke nødvendigivis noe å gjøre med at jeg er gravid, mer at vi faktisk ikke drikker stort lenger. Da vi møttes for fem-seks år siden var jeg student og han i restaurantbransjen, må innrømme at det ble en del festing ja... minst to-tre ganger i uka i perioder. Men etter vi ble foreldre og skifta jobber og sånt så er ikke behovet der lenger for noen av oss rett og slett.
Snupidupi Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Så længe det ikke e nå spesielle fæstligheta som skjer så e det ei pils eller to en og anna kveld... lika å kos sæ med ei øl etter å ha vært ute å jobba på ettermiddagen/kveldn...
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Om du tenker på nå i svangerskapet så har jeg nå 11 dager igjen, og da er grensen 1 øl. Ellers drikker han ofte en øl annenhver dag ellers også. Men aldri mer, og så blir det jo endel på fest, men det er sjelden vi er på fest.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 Sånn er det her også. En eller to øl et par-tre kvelder i uken (da er helgen inkl.) men er det fest er det jo noe annet. Men det er så sjelden at det husker jeg ikke engang.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 hmm..tror det har vært to fester hittil jeg som han har drukket på men han har da ikke blitt ordentlig full.. er ikke det at jeg nekter han , langt derifra, men han føler bare ikke for det sjøl sier han.. nå erdet to mnd til termin. =)
2barns mor Skrevet 14. oktober 2006 #12 Skrevet 14. oktober 2006 Sjelden vi er på fest, så dritings er det ikke snakk om i det hele tatt. Han var litt påseilet i sommer en gang etter en nabo-grillfest, men det var siste gangen. Nå kan han ta en øl på kvelden, dette har han gjort hele tiden - men i det siste ser jeg at han har kjøpt alkoholfritt øl. Han tenker vel på at han kanskje må kjøre kort tid etter ett inntak?! Jeg har ingen innvendinger mot at han tar en øl, men det blir kun med den ene, har det blitt en tre-fire bokser i løpet av en kveld, hadde jeg nok sagt hva jeg mente om saken..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #13 Skrevet 14. oktober 2006 Ble alt for mye drikking på min x så da jeg fant ut at jeg var gravid fikk han valget, enten drikke mye mindre eller så fikk det konsekvenser.. det ble konsekvenser 3,5 mnd`r på vei måtte jeg tenke på meg og babyen så blir nå alene mor.. det rare er at han skjerpet seg etter at det ble slutt.. men jeg står på mitt valg.. det blir ikke noe mer "oss" pga den drikkingen og litt annet han prøvde ut.. jeg verken drakk eller drev med andre ting.. velger å være anonym jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå