Gå til innhold

Pappeans alkoholforbruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte drikker samboeren deres seg brisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt som aldri.

Bare hvis vi er på en spesiell fest (toppen et par ganger i året), venneselskap, bryllup eller lignende. Men han tar seg gjerne en øl eller to i helgen.

Vi er litt over gå-på-byen tiden...he he.

Skrevet

Aldri... Tror det har skjedd tre ganger på de snart seks årene vi har vært sammen...

Skrevet

Han drikker ikke når jeg er gravid, gjorde ikke det forrige svangerskap heller! Snill han :)

Skrevet

Akkurat like mye som før vi ble gravide..

Eller han er ikke ute like ofte - for mange ganger er det jeg som har dratt han med meg på fest, og det skjer ikke så ofte lenger...

Skrevet

så godt som aldri.. hvertfall ikke nå som jeg er gravid :)

Skrevet

Hvis det er en spesiell anledning, julebord, bursdager ol, men sjelden ellers! -En pils eller to i helgene! Blir ikke dritings liksom... Jeg var veldig var på dette med alkohol forrige svangerskap, og ville ikke at han skulle drikke i det hele tatt, spesielt mot slutten av svangeskapet fordi jeg var livredd for at dersom fødselen skulle sette i gang eller noe skulle han være beruset og ikke kunne kjøre meg/være med på fødselen osv... må si jeg har ikke kommet så langt i tenkingen denne gangen, men foreløpig gjør det meg ikke noe at han tar en pils i ny og ne... spørs om jeg ikke blir vrangere når det nærmer seg fødsel.... :)

Skrevet

Han tar seg en øl/litt vin hver helg. Men han er hjemme hos meg.Går aldri/sjelden ut.

Skrevet

Aldri. Han har egentlig aldri gjort det, selv når jeg ikke har vært gravid.

Skrevet

Han drikker som før, dvs. i helgene (ikke nødvendigvis hver helg). Jeg har vært med på de fleste festene i dette svangerskapet, men nå på slutten er han mer hjemme siden jeg ikke orker å dra noe sted. Bryr meg overhodet ikke noe om han drikker, så lenge han ikke havner skikkelig på flatfylla og det gjør han sjeldent. Men de siste ukene blir det nok ikke noe alkohol på han heller - greit å være kjørbar og på alerten når fødselen starter.

Skrevet

han drikker litt vin i helgene når vi har god mat!! ellers så om han er på en fest så blir han jo litt brisen men det sker ikke så ofte, max en gang i måneden.. det gjør ikke meg noe om han drikker litt i helgene.. han skal uansett ikke drikker etter jul når det er er måned igjen til termin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...