Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Sluttet å amme pga svært såre brystvorter, slet lenge med å få vekk melka, (hadde også brystbetennelse etter brystbetennelse og store vonde kuler i brystet). Nå har brystvortene grodd og kulene er borte, men det er kanskje melken også? får ikke ut noe når jeg pumper.. de går vel ikke an å få igang produksjonen igjen? tviler egentlig på at lillegull tar puppen da, var mye det som var problemet også...
Sanna&Simen Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg hadde det akkurat som deg, bortsett fra at jeg pumpet og mistet ikke melka da. Etter en mnd med flaske tok babyen puppen! Da var han ca 1mnd og tre uker gammel .Nå er han 2,5mnd og får bare pupp.Angående produksjonenen er det vel bare å prøve? Men jeg syns ihvertfall ikke du skal fortvile dersom det ikke går! Du er en like bra mor selv og det ikke vil seg slik! Jeg fullpumpet min førstefødte. Hu fikk ikke pupp i det heletatt, og er ei sunn og fin jente for det!!!
Expat Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Relaktasjon går an, men det er kanskje lurt å lese på ammehjelpen.no om hjelpebryst, og snakke med en ammehjelper om dette. Men iallefall fullt mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå