ronja irene Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 er det lenge til fødsel da? hvor lenge gikk du før du fødte?
Dotten Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Dette er nok veldig individuelt som med alt annet. Tror magen kan begynne å synke allerede flere uker før fødsel.... Tror nok ikke den synker bare timer/dager før fødsel, men som sag,. det er nok forskjellig fra person til person. Magen min sank liksom aldri den, men snuppa festet aldri hodet heller.... Kanskje det også har noe å si? Nei, sorry. Svaret mitt gjorde deg nok ikke klokere Ente i hvert fall med hasteks jeg da!
ballong Skrevet 14. oktober 2006 #3 Skrevet 14. oktober 2006 Magen kan synke opptil 4 uker før du føder.
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Sånn var det for meg også. Magen sank alddri, hodet stod høyt over bekkenet, og da vannet gikk festet hodet seg på et slags vis, men det stod skakt og endte med hastesnitt. poden var en "stjernekikker".
Nicki_81 Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Hos en kjær venn av meg sank magen 2 måneder før terminen. Syntes nesten detvar litt skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå