Gå til innhold

Hvor høye og tunge er dere? Og hvor mye har dere lagt på dere så langt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er 1.76 høy, og veide 68 kg før vi startet hele prøverør prosessen. under hormonbehandlingen gikk jeg opp 2 kg. Er nå 8 uker på vei, og veide hos legen på fredag for 1 uke siden 73 kg, så her går det bare oppover;-)

Er 1,75m høy, og veide 82 før graviditeten. (Ble noen feriekg i sommer, dessverre....) (Trivselsvekt er 75kg :)

Nå; 12 uker på vei snart veier jeg 85kg. Jeg håper bare å holde meg under 100kg i mai jeg :)

Annonse

er nesten ikke noe på vei, (7-8 uker) og har heller ikke lagt på meg noe. 166 høg og 68-69 kg.

Kvalm og uvel og må spise hele tida for å fungere på jobb. Ikke bra, kommer til å se ut som en smultbolle til jul!!!

jeg er 1,67 og veide 77 kg før jeg ble gravid... Nå, 5+1, veier jeg 74 kg. Har ikke akkurat hatt matlyst, og har ikke orket noe søtt. Men i går spiste jeg litt snop og det var deilig. Tenker det starter nå!

heihei..

jeg er 1,79 høy veide 79 kg før jeg fikk bolle i ovnen..jeg er 10+2 og veier fortsatt 79 kg..så jeg er fornøyd så langt..

hei er 1,80 har holdt på med prøverørsforsøk før jeg ble gravid på gammelmåten så har endel kg igjen etter d. veide 75 kg etter siste måling før jeg ble gravid nå har jeg lagt på meg 3 kg. håper det ikke blir så mye mer nå med det første. ser gravid allerede i uke 6. d e ille.

Annonse

Jeg er 1,65 høy og veide 56 kg da jeg var hos legen i 6.uke. Har nok lagt på meg litt pga økt matlyst og kjempestore pupper:) Prøver å spise sunt og det går greit for jeg har lyst på grønnsaker hele tiden!

170 høy og 83 kg. Er 11+1 og tror ikke jeg har lagt på meg noe så langt.

Sist gang la jeg på meg 5 kg og siden jeg har omtrent det samme utgangspunktet nå som da så håper jeg at jeg er like heldig denne gangen også.

Jeg er 167 cm høy og veide en plass mellom 65 og 66 kg da jeg ble gravid. Er nå 11 uker og var veldig fornøyd da vekta stanset på 66 kg i morges! Regner med litt flere kg framover, er det ikke ca et halvt kg i uka i 2. trimester som er vanlig? La på meg 15 kg sist, satser på å holde meg innen det nå også...

jeg er bare 5uker på vei, og vekta sa 56 i ettermiddag.. er 168cm høy.

lurer på om jeg kan ha lagt på meg en kilo eller to de siste dagene? puppene har nå vokst litt, så hvem vet;)

Jeg er 172 og veide 57 i sommer før jeg begynte med hormonbehandlingen. La på meg et par kilo under hormonbehandlingen. Er nå 8 uker på vei, og er nok oppe i 60-61 nå. Spiser jo HELE tiden!!!

jeg er 5+1, og veier omtrent det samme som før jeg ble gravid..er 165 cm, og veier 54 kg...kommer vel litt flere kilo etterhvert som barnet vokser og utvikler seg...spiser ganske sundt, men blir jo en del godterier i helgene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...