Gå til innhold

Hei snille kjekke Juhujente!!!

Anbefalte innlegg

Heisann! Har aldri snakket med deg - men har sett på mye av det som er skrevet. Du skal vite at det er mange som liker deg veeeeeeeeldig godt!! Du sprer glede og er alltid i godt humør! Har flere ganger blitt glad over å bare å ha lest hva du har skrevet!! Du er alltid positiv og det smitter faktisk over på meg! (- bare når eg lese hva du skriver!!!)

(bra at du ikke svarer på det negative noen skriver om deg!! )

Vit at det er mange her inne som liker deg veldig godt - ditt humør betyr masse!!!:-)

Klem fra meg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6678864-hei-snille-kjekke-juhujente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, Tusen takk jenter. Utrolig koslig å høre. Og jeg liker dere også veldig godt skal dere vite.

Jeg lar meg ikke knekke av 2 barnslige jenter som er ute etter å lage kvalm. Bryr meg ikke. Har lest alt hva de har skrevet og jeg må bare le av disse. Voksene jenter som skal ha barn. Sier jo alt om dem.

Vi har det kjempe koslig her inne og håper spiren sitter hos dere alle sammen snart:=)

Stor klem.

Ja, her kommer eg fra jobb og gleder meg til å gå inn og se til de kjekke jentene.. og ikke minst se om juhu har vært her... vært litt bekymret om hun har tatt skrekken!!

Sååå kjipt å bli møtt med slike innlegg...

Har ikke ord...

Ikke rart vi ser mindre til de som har vært her lenge... de må jo må jo synes dette blir for drøyt!!!

stå på juhu!!!

Håper du får kommet deg inn på 1:trim fort som fy..

*klemme klemme*

Annonse

Ja, tenke seg voksne jenter snakke slikt! Det mangler nok noen antenner på de ja! Jeg har nevnt dette for moderator før og jeg gjør det gjerne igjen, for sånn trakassering er ikke lov!

Husk hva vi har snakket om juhu ;o) Heve seg over! Stooor klem til deg.

Juhusnuppa=o)

Blir like glad når jeg "ser" deg her, blir litt redd for at en av de gode og snille jentene forsvinner...

Det er godt du hever deg over den slags "sladder" her... Du er humør spreder og gjør meg glad hverfall=o)

Klem klem klem klem=o)

Masse klemmer tilbake til dere alle.

Og takk til BabyCakes også. Ja jeg bare hever meg over sånt. Sier jo mye av hvor lite hjerneceller sånne jenter har.

Jeg trives så utrolig godt med dere;=) Supre alle sammen dere som jeg virkelig ønsker alt det beste;=)

Klem klem klem

Hehehe

Kanskje stripet eller farget håret blondt litt for mange ganger=o) tiihii..

Men du har rett, bare å heve seg over dem, svarer selv ikke på innlegg som er negativt ment... selv om det frister=o)

Klemmer tilbake=o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...