Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 si at en ikke har barnehageplass som grunn til at en ikke kan ta imot en jobb ... vi fikk jo avslag nå i juli, står forhåpentligvis på venteliste, for en skulle få ett brev i posten om en ville fortsette å stå på lista eller ikke , og d har vi enda ikke sett noe til så da regner jeg med det..vel, om vi ikke får barnehageplass nå og jeg skulle over all formodning faktisk få ett jobb-tilbud....og måå takke nei grunnet barnepass, mister jeg trygden da ???(for jeg skrev ikke i søknaden at jeg ikke kunne påta meg noe oppdrag av noen grunn...) og jeg tror jeg får dobbelt så mye enn hva jeg egentlig trodde....den satsen som de har gitt meg ser ut til å være over 2 uker og ikke en hel måned...merkelig opplegg... en skal jo sende meldekort for 2 uker, og d er jo smart av dem å gjøre d på denne måten da....
børdi Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 nei du må for all del ikke oppgi mangel på barnepass som grunn, da kan du miste hele arb trygden. Et av kriteriene aetat setter på å få arb trygd er at du MÅ ha tilgang på barnepass med en gang om det skulle dukke opp en jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå