Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Babyen min er 10 dager og de skal jo sitte max 20 min i bilstolen...hvordan er det med de stolene de har på handlevogner da? Gjelder det der også? De ligger jo litt mer i de enn bilstol...
Stjerne37 Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 om det er no regel på di stolene på handlevogner vet jeg ikke,men syntes selv at di var litt for dype da gutten vår var så liten,så ville ikke la han sitte slik så lenge,men neste gangen vi var på handletur hadde vi tatt med vogndyna og la bak ryggen,helt perfekt.
nasse nøffen Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 hørte på et radioprogram med en overlege fra sykehuset, og de kan sitte mye lenger enn 20 min i bilstolen.. han sa ikke noe tid han, bare babyen var fornøyd så var d okay... de ligger jo ganske langt ned i bilstolene da, faktisk mer enn i butikkvognene der vi handler.. handle gjør jeg uten å se på klokken=) men man trenger jo ikke kjøre til fjellet i ett strekk selvfølgelig=)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Babyen kan sitte i bilsete til h#n begynner å gråte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå