Gå til innhold

Er Vibeke Fjeld gravid?

Anbefalte innlegg

Noen her som går til Klinikk Fjeld og har fått med seg om Vibeke er gravid? Det ser jo sånn ut, men jeg orket ikke spørre... Blir litt rart å få akupunktur for barnløshet av ei som er gravid (jeg haaaaaaater jeg store mager om dagen...), men kanskje hun overfører noen gode vibber?!!

God helg damer!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6678490-er-vibeke-fjeld-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Snøfilla!

Ja hun er nok det.. Ville ikke spørre selv i begynnelsen. Syntes jo det var rart om hun gikk i en trang hvit topp om hun hadde lagt på seg.. hi hi. Sist så spurte jeg. Var jo ikke til å unngå å se da... Hun er 30 uker på vei. Sa hun skulle "smitte" meg, så håper hun gjør det. Smitte deg og:o)

Klemmer

Annonse

Hmmm, det samme lurte jeg på sist jeg var der, er vel 14 dager siden, men turte ikke å spørre... Skal dit i dag også, og føler meg litt dum som ikke har spurt, hvis det stemmer at hun er 30 uker er jeg bare to uker foran henne, dvs 32 uker.

Skjønner at det sikkert kan føles litt rart å skulle bli behandlet for barnløshet av en gravid, synes nesten det er rart selv, selv om jeg er så heldig å være gravid.

Synes det er bra om hun slapp å slite, hun har jo hjulpet så mange av oss (selvfølgelig burde ingen måtte gjennom alt det slitet barnløshet og behandling mot dette!!!). Jeg har stooor tro på at vi klarte det, om ikke kun på grunn av hennes hjelp, så hadde hun i alle fall mye å si for resultatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...