:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 jeg er i uke 34. og når babyen hikker så skjenner jeg det godt. men skjenner nesten ikke at han beveger seg. snakket med de på føden i sta. skulle skrive ned alt han bevegde seg i en time... men lurte bare på om det var vanlig at hikke skjentes sterkere en bevgelser?? eller er det bare jeg som er rar??
Chiquita Bananas Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 jeg troooor det - hikke forårsaker vel en liten bølge i hele magen, mens spark kjennes kun på det stedet hvor det blir sparket. Eller jeg kjenner det på hver side - tror han dytter ut rumpa si når han sparker ;o) Trodde at hikkinga var spark til jeg kjente etter at det var så rytmisk og hele magen rista.
Mille-k Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Her er det omvendt, kjenner ikke hikking jeg. Er med på ett ul prosjekt og der fikk jeg for to dager siden se at hun hikket. Morsomt! Men kunne fremdeles ikke kjenne det. Men målingen viste tydelig at det var hikking og hele jenten ristet.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 jeg kjenner hikkingen bedre enn spark.. har ikke kjent et ordentlig spark på en uke jeg, bare sånne snu seg og dytt bevegelser.. Skal til ny ul på torsdag og sjekke om babyen er veldig stor, har det trangt osv..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 da er det kansje derfor da... kansje han bare har det trangt... for sånn som du skriver, er akkruat sånn som det er her. hm... syns det var litt slummelt at alt var så svakt... fikk nok litt panikk av den "ring føden om det er noe" innlegget. hm... om 25 min skal jeg ringe føden igjen og fortelle alt babyen har gjort i løpet av en time. det er jaggu meg ikke mye til nå
Larviksjenta. nr4? Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 er så rolig her for tiden også.. og hun som var sååå aktiv før.. Fortalte det til jordmor sist jeg var der jeg og da ba hun meg ringe om jeg trengte komme ned.. Ringte ikke selv, men sambo ringte for meg og da fikk jeg ny ul time..ring dem du, så avgjør de om hva du trenger gjøre videre vettu. lykek til.. si ifra når du har snakket med dem da?
orbit Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Hei Hei.. Når min lille hikker rykker det i hele megen min. Noen ganger er det så sterkt at jeg våkner av det. Så hikk kan være like kraftig som sparking, men det er ikke samme bevegelsene. Det er det jeg opplever.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2006 snakket med føden nå. de sa jeg skulle komme inn dit nå for og skjekke liv fordi han bare har beveget seg 3 små ganger på en time. glemte og spørre om det med hikken.
Sunshine:0) Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 jeg er også i uke 34 jeg kjenner sparkene mer som bevegelser noe som ruller inni magen klumper liksom...... hikkenene er små rytmiske bevegelser....du vil kjenne dem ekstra godt hvis du klemmer litt på magen...babyen min hikker gjennomsnitt nesten hver dag..... rart hun ba deg om å skjekke gjennom en time bare... for det kan jo ofte gå flere timer i mellom sparkene...... ihvertfall når man beskymrer seg..... Å babyen min sparker/beveger seg ofte når den hikker akkuratt som at den blir litt irritert eller no.... Ikke noe å beskymre seg over vil jeg tro:0)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. oktober 2006 er tilbake nå... babyen har det fint, bare veldig trangt. fikk sånn spakreskjema jeg skulle skjekke 2 ganger om dagen og så skulle jeg reise tilbake igjen om det ikke var mer en 3 spark i halvtimen. hm... han er 2500 gram i uke 34 + 5 så det blir nok en stor plugg. var ikke noe morsom dag...
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 ok syns det fortsatt er rart att du må skjekke så ofte...... Babyen sparker jo masse som vi ikke skjenner også! Og det kan jo gå noen timer i mellom hver gang....hvis man ikke ligger helt rolig da. Alle de jeg skjenner har liksom slått seg til ro med att man skjenner liv i løpet av dagen så er det ok innkludert meg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #13 Skrevet 14. oktober 2006 Hvor skal du føde foresten? jeg har termin 26.nov å skal føde på ullevål
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 14. oktober 2006 hm.. de sa jeg skulle ligge helt stille og skjenne etter... hm.... får bare høre på de. bedre og være på den sikkre siden. jeg har termin 21 nov. skal på Ahus. så da er vi ikke så langt unna værandre ;-) jente eller gutt?? her er det en gutt i magen
Sunshine:0) Skrevet 14. oktober 2006 #15 Skrevet 14. oktober 2006 Her er det også en gutt:0) Når vi var på 3D så så vi rett og slett forhuden og pungen kjempe tydelig også ikke noe tvil nei:0) He..he... Leste nettop det innlegget........ ble redd nå......man må stole på mage følelsen!! Heldigvis så skjer det veldig veldig skjeldent!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå