Gå til innhold

Neg test :o( er bare å vente på tr da vel...

Anbefalte innlegg

Hadde IKM på onsdag, testet neg både på onsdag og i dag, men ingen tr enda og dette er dag 34 i syklusen!! Min forrige syklus var på 32 dager.. Har hatt kortere og kortere sykluser siden jeg fikk igjen mensen etter fødsel (fikk mens i mars)... Typisk at syklusen blir lenger igjen når vi skal prøve igjen... Men men.. kanskje er det håp så lenge ikke tr har vist seg da...

MEN det er jo såååå moro med alle som har fått fullklaff her den siste tiden, kjempe stas!!!! GRATULERER så mye til alle dere med spirer :)

(noen må jo holde dette forumet i gang videre så det trengs vel noen med negative tester og... he, he.. en mager trøst men...)

GOD helg alle sammen, og lykke til med testing og sengekos ;)

Fortsetter under...

Jeg er dessverre av den heldige typen som ikke merker el, så jeg vet ikke. Er bare i 1pp så jeg har ikke tatt noen el tester og sånn.. vi er jo heller ikke så ivrige ennå, men håper at vi kan få ca 2 år mellom podene :o)

Hvis du ikke vet når du hadde EL (eller om du i det hele tatt har EL) så vet du dessverre ikke når du har IKM heller. Å bare sammenlikne med tidlige, ustabile syklusser gir nok ikke en god nok IKM-beregning.

Nei, det har du kanskje rett i... Får nok bare smøre med tålmodighet med tanke på det ene eller det andre. Er jo litt foventningfull og for jeg har blitt veldig raskt gravid tidligere (mistet to ganger før full klaff), altså tre graviditeter på et halvt år. Men jeg er jo selvfølgelig klar over at det kan ta lenger tid nå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...