Gå til innhold

Dere som har født:angående sting osv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 8 dager siden, og sydde sin. Dagen jeg dro jem fra sykehuset syns jeg stingene var mer vonde, og jordmor såg på de. Da var de begynt å løsne. Fikk beskjed om å se det an, og bare skylle med grønsåpevann.når jeg ser med speil, ser det ut som et åpent sår, men må vel ha grodd litt på 8 dager? jeg aner ikke hvordan det ser ut..Er så redd for å måtte sy på nytt..Hvor lenge og hvor kraftig skal en blø fra skjeden? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg så det ikke ut som noe åpent sår i alle fall. Da skulle man heller tro stingene har løsnet for tidlig og det kanskje må sys på nytt.

Det med blødninger er veldig idividuelt. Noen blør veldig mye i flere uker, mens andre blør bare i noen få dager

Skrevet

Ta kontakt med føden eller legen, du får bedøvelse om du må sy en gang til. Bedre det enn at det ikke gror som det skal der nede. Jeg blødde mye og lenge.. var ikke slutt før etter seks uker.. Lykke til.

Skrevet

mine sting løsnet etter en uke... måtte fjerne alle stinga pga av det var veldi vondt.. kunne ikkje bli sydd på nytt fordi vevet var grodd og då går det ikkje ann å sy på nytt.. men nå er eg heilt ok nedentil men det tar litt lengre tid å gro når stinga ikkje er der.

eg blødde mye den første uka etter det så blødde eg bare litt til ca 5 uker etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...