Gå til innhold

Oktober: i full forberedelse?


Kines84

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om kroppen min kansje er i full forberedelse til fødsel.

Er ikke fullt sikker, så lufter det her.

 

Er 38+4 (13.10.06).

1. har hatt en del "sliten" rygg i det siste. Korsryggen er øm og sliten.det er nesten mer frustrerende en vondt.

2. har hatt stikkinger i skjeden under bevegelse( vondt)

3. har mye kynnere når jeg beveger meg, men de roer hvis jeg slapper av,

4. har og så hatt en del stikkinger nede i magen, på venstre side.

5. Har veldig mye luft i magen og klarer nesten ikke kontrollere meg=) hehe, slipper i tide og utide. Ganske sjenerende, og jeg håper ingen merker meg.. hehe....

6. slapp. Lyst å sove hele tiden.

7. Føler meg anderledes nedentil. er liksom helt presset. hvis jeg kjenner på utsiden nedentli, så er det liksom ikke "hult" inni mer.

Hodet er festet, sikkert press fra det.

 

Lurer på om dette er tegn på at fødselen ikke er så langt fram i tid. Har lyst å bli ferdig, men tør ikke håpe helt enda.

vet noen andre om dette er helt vanlig, eller om jeg kan begynne å tenke på at det kanskje skjer snart. (Ikke i morgen, men sånn kansje en uke o.l)

 

Er førstegangsfødende, vet ikke alt=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg.

jg har termin md nr to om 5 dager,og har det akkurat som deg,følte nesten det var mg du beskrev der. jg tror og håper at det er et tegn på at noe stort er på gang. kjempe mye lykke til og håper det er et tegn for oss beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja vi får håpe det=)

Fikk min første kynner i liggende stilling i dag. lå i sengen og hadde morgen stund med min kjære, da jeg plutselig fikk den kynneren. jeg måtte be han la være å ta i meg, for den var så smertefull. men det var bare den ene. trudde nesten det var en rie, men nei... var nok ikke det=(

kjedelig, håpet kansje at det var igang, men nei....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...