Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Men har funnet ut at jeg ikke tør å føle for folk noe særlig mer. Har lest innpå forskjellige tråder her i det siste, at folk er irritert og føler at vi lyver og innbiller folk ting. At folk får seg en knekk når de ikke får høre det de vil høre! Så jeg gir meg, var jo ikke for å såre folk at jeg begynte innpå her. Var jo bare for moro skyld... Så jeg takker for meg. Dere alle er noen fantastiske folk, så jeg ønsker dere lykke til videre i livet!
Lillegull og spiren Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 hør på meg nå... jeg spår selv....og vil ikke at du skal gå...man velger selv om man vil bli spådd og jeg vil bli spådd.. kan du spå meg i kveld?pls? når får du opp at jeg blir gravid? jeg er født 08.04.84... stooor klem...jeg blir ikke sint om du tar feil..klem
starfire Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Hei, Jeg synes heller ikke at du skal gi deg med spaaingen fordi noen (som ikke burde bli spadd i det hele tatt) tar seg naer av at de ikke faar hoere det de vil hoere, eller fordi noen har tatt feil. Et gammel ordtak sier "Hvis du er med paa leken, maa du kunne taale steken", og det er jammen sant i dette tilfellet. Synes du skal fortsette spaaingen akkurat der det passer deg, saa faar heller de som blir fornaermet se til aa bli voksne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå