Gå til innhold

SVAR, vær så snill?=)

Anbefalte innlegg

Prøver meg her inne jeg, siden jeg har termin starten av Jan.

Bare har et litt rart spørsmål til dere jeg:

Men er det flere her inne som IKKE Merker at de er gravide?

Jeg er gravid i 29 uke og har overhodet ikke hatt noen plager eller symptomer i løpet av svangerskapet så lang. Kun lagt på meg tre kg og det er vel de ekstra jeg har fått på magen.

Jeg har ikke fått særlig stor mage heller.. bare en kul liksom. Alt står bra til med jenta, men syns det er så rart jeg ikke merker no.

Det kommer kanskje etterhvert?

Og når begynte deres mage å vokse mye?

Sorry, rart spørsmål..

mvh sina

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6677735-svar-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg må nok si at jeg har merka at jeg er gravid. Både vært kvalm, plaget med treg mage/forstoppelser og fått bekkenløsning. Men dette gjelder jo slettes ikke alle. Synes du skal være glad for at alt er så greit. Kanskje kroppen din rett og slett er skapt for å være gravid!

Det er ikke alle som får veldig stor mage..jeg har liten magen. Den som ikke vet jeg er gravid eller ser meg naken(...) kan godt tro at jeg bare har lagt meg ut.

Hvis du er veldig bekymret kan du jo snakke litt med jordmor eller fastlegen din om det.

Hei. Du er ikke unormal på noen måte. Jeg har også lagt på meg bare tre kilo, og er i 29. uke. Jeg har ingen plager, og merker på ingen måte graviditeten som et hinder. Jeg pusser opp hus nå, så med mye arbeid blir det vondt i rygg og slikt, men det ville det jo blitt dersom jeg ikke var gravid også. Bare støl i musklene liksom. Kos deg du, og pris deg lykkelig for at du er i så god form. Det gjør jeg. :-)

Jeg har heller ikke hatt noen svangerskapsplager. Men jeg merker jo at jeg er gravid for jeg kjenner knøttet sparker og romsterer. Ikke hele dagen selvfølgelig, men passelig ofte til å berolige meg om at her er alt bra. Jeg er i uke 27 nå og synes magen min er godt synlig, selv om den ikke er stor. Det er ikke mange ukene (4-5) siden jeg bare så blubben ut rundt magen. Andre synes den er liten når jeg sier hvor langt jeg er kommet. Har ikke lagt noe særlig på meg, bare magen som er vokst utover. Vet ikke hva jeg veide før graviditet, så jeg har ingen kg å oppgi, men kan fremdeles bruke de gamle buksene mine, go de fleste gensrene mine. Noen er blitt litt kort foran :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...