Mamman til to herlige gutter Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 våknet i natt med SINNSYKE kramper i leggen!!!! er det verste jeg har vært med på.. og det har ikke gitt seg ennå.. hvordan få det vekk!!! det er vondt... sambo har prøvd å massere men det hjelper ikke...
Krepsen :) Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er også plaget med krampe i leggen. Fikk beskjed av kiropraktoren min å prøve å gå med støttestrømper og drikke 1\2 - 1 liter blå farris om dagen, hadde noe med elektrolytter (eller noe sånt) å gjøre. Det funket for meg, har nesten aldri krampe mer Lykke til!!!!
Sognerosa Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har nok også den plagen. For meg hjelper det med rød ulltråd rundt anklene og så spiser jeg minst en banan daglig. Var plaget med dette i forige svangerskap også...
Bellen Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 JM anbefalte støttestrømpe for å forhindre kramper. Våknet en morgen med krampe i begge leggene, IKKE morsomt! Det rabalderet for å komme ut av senga:) Det har kun skjedd den ene gangen, heldigvis.
Mamman til to herlige gutter Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2006 jaaa. at jeg ikke kom på det med ultråd før.. har hør det før.. men helt glemt det.. takk!!! dette skal prøves!!!!
Kristobal Skrevet 14. oktober 2006 #6 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg hadde mye kramper i forrige svangerskap, ble mer og mer etterhvert som ukene gikk. Jeg startet opp med magnesium tyggetabletter, og krampene forsvant helt. Heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå