Gå til innhold

Dumme eks!

Mamsen86

Anbefalte innlegg

Nå ringte han meg.. Og så presterer han å si at han ikke liker navnet Emilia! Ehh.. Gutten min, du har ikke vært her siden den dagen jeg ble gravid!

Han har vel ikke akkurat noe han skulle ha sagt om den saken..?! Han ringte meg jo på fredag som var også, da begynte han å gråte osv.. Men krokodilletårer er ikke noe for meg! Og så ringer han meg igjen i dag å sier at jeg ikke kan kalle hun for Emilia.. Det er for "norskt".. Men kjære, ser jeg ut som en som er fra jungelen i Zimbabwe?! Jeg er jo helt norsk.. Og han har ikke vært her i et sekund, har sett han 3 eller 4 ganger siden jeg ble gravid! Kan da ikke kalle ungen min for Shangrila heller, herregud..

*SuKK*..

Fortsetter under...

heldigvis er det sånn at det er vi jenter som bestemmer. så du trenger ikke la han være med på den avgjørelsen om ikke du vil.

skal faren få være med og bestemme så får han stille opp. sånn er det her i værtfall. kan ikke komme og gå som han vil. enten så blir man pappa eller ikke, mener nå jeg.

emilia er et fint navn :-)

hm... hvor langt er du på vei??

Annonse

Åh - du anonym, du anonym.. Du er noe for deg selv, må jeg si..

Men nei - jeg går da vel ikke i asyl bare fordi at eksen min er pakistaner. Jeg tviler sterkt på at han dukker opp på døren for å "ta henne", sammen med en gjeng andre pakistanere. Ok, nå har jeg ikke gitt noe positivt inntrykk av han her.. Jeg har ikke så mye godt å si om han lengre! Men EN ting er jeg sikker på; Han kommer IKKE å kidnapper datteren min!

Ja - man hører mye rart! Og så klart har jeg tenkt tanken selv.. "Tenk om, hva hvis?".. Men akkurat det der er jeg så absolutt ikke bekymret for! Og som sagt, jeg føler meg ei heller truet av eksen min.. Syntes bare at han er en latterlig karakter.

Heheheaaahaha :D Så bra.. Kjære, du får bare kikke dumt på han og spørre når han bestemte hva hun skulle hete.. :) Navn er en tilvenningssak, han valgte selv å få barn med ei norsk ei (riktignok var hun ikke planlagt men man er _aaaaalltid_ to om barn, han kunne brukt dong).. Men så synes ikke jeg du skal bruke etternavnet hans heller.. Tre navn holder i massevis ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...