Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er så innmari kvalm og uvel hele tida nå, fatter ikke hva d skal være om jeg ikke er gravid. Da må jeg seriøst inn for testing på magekatarr/magesår, som også bringer med seg denne typen kvalme... Er ikke ellers plaget med magen for tiden da, så d er sagt. Ååååååååååååååååååååå... Jeg vil vite hva som skjer!
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Omgangssyken går da...... ikke for å være stygg, men det kan være noe slikt.
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 ja, hatt den. trodde d var gravid kvalme, men var ikkje d.
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Vi får jo si som sant er at håper det ikke er omgangssyken på deg da, men man vet aldri i disse tider, plaget med kvalme selv. Når er din ikm? Andre symptom?
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Ikke omgangssyke dette nei. Vil ikke spy. Har ikke vondt i magen, eller trøbbel m fordøyelsen Har vært slik i mange mange dager nå... Andre symptomer... Tja Siden EL vært murringer/stramminger i livmora, trøtt... Men hver gang jeg har vært gravid før, er d kvalmen som har gjort meg klar over saken... Derfor jeg lurer sånn. Kan man ønske på deg kvalme??? IKM ca søndag...
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, en kan ønske på seg kvalme. Jo mer en tenker over det, jo fortere kvalm blir en. Har med psyken å gjøre. Men ta en test i morgen tidlig du! Hvis ikke venter du til søndag, mandag! Da er du nok ganske sikker på resultatet!
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Alle e trøtt nå. Høsten som gjer da. Mannen mi e også kvalm, å he problemer me mangen. probleme me fordøyelsen å. Man kan ønske på seg kvalmeja
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Ja du, den planen har jeg lagt allerede *ler* Er verdens mest utålmodige sjel når d gjelder dette denne gangen, aldri tenkt over saken før, bare blitt gravid liksom... Har forresten litt murringer i puppene også i kveld...
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Er jo enda et tegn, men som sagt, alle tegnene kan en ønsk på seg..... men håper for din del at det har festet seg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå