toppssy Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Gullet på 20 mnd er så lite kos. Sjelden han kommer opp i fanget bare for å kose. Det er kun når han har slått seg,eller er veldig trøtt. Hvis jeg eller pappa`n spør om en kos sier han "nei". Og hvis jeg "stjeler" en kos i ny og ne dytter han meg vekk. Jeg respekterer han selvsagt, men er det en periode, eller er han bare mindre berøringsavhengig enn meg feks.?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 min sønn er og 20 mnd (født 3.2.05) og han er heller ingen kosegutt. får aldri kos hvis jeg spør, og snur seg hvis jeg tar. men hvis jeg tar han på fanget, skrur av tv og har musikk, danser leker og tuller og det virkelig er bare oss to, da kan jeg kanskje få hvis jeg spør. så vi har en sånn rutine nå. det er kveldsmat, så tannpuss pysj og vask og slikt, så "kommer jeg og tar deg" leken fra badet og inn i stua og opp i sofaen da er det lissom i gang. da er han opptatt av hva jeg skal finne på,og vi kan tulle og leke en stund.. også setter jeg han på fanget mot meg og begynner og roe ned litt med en bok han er glad i etter noen bilder, eller vi peker på øye nese mage og sånne ting. da er det veldig "bare oss to" da får jeg ofte masse koser hvis jeg spør det er innmari koselig! men det tar tid å få han i "kosehumør" og ellers, så er ikke det populært. jeg tror det er en fase. det er nå de prøver ut endel grenser og skal være mer selvstendige også.. vet ikke, har det en sammenheng kanskje??
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 sånn er han ene sønnen min,deler ikke ut koser i hytt og pine nei.. Så det allerede da han var baby,skøv oss bort når vi stjal oss koser.Han kommer av og til og koser oss,vil bestemme selv..Han er nå 4 og er verdens godeste og snilleste ,men har aldri vært noe fangban nei. han nr 2 er rake motsetningen og eeelsker å kose...de er forskjellige ja og jeg elsker dem begge like høyt;)
toppssy Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Hi,hi...det må være noe med datoen, min er og 3.2.05:) Ja, vi får lage rutiner, for han er mere kosete om kvelden og når vi leser bok,. Kan liksom ikke få nok av han. Mannen til min mor brukte å si at "mødre spiser sine sønner". Vet ikke hva han mente med det (han er død nå, så får ikke spurt) ,men jeg det er sånn det føles:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 så artig når på døgnet er han født da? hvem sykehus forresten? min gutt er til å spise opp, så skjønner den godt thihi
toppssy Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2006 11:05 på formiddagen. I Trondheim, st.olav:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 da er min eldst hehe han kom 06.27! 5 uker for tidlig. forløst med hastekeisersnitt.. det var i fredrikstad det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå