Gå til innhold

Tilbake fra føden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en smertefull og søvnløs natt ble jeg innlagt på føden, hadde riaktivitet og var moden (det har jeg vært siden uke 32). Men lite fremgang, og siden det er 4 uker til termin vil de ikke gjøre noe. Det er jeg jo enig i, men sånn var det forrige gang også da jeg fødte 1 mnd for tidlig. Kjempeslitsomt, nå er jeg hjemme igjen, trøtt og uten energi, mens jeg kjenner det jobber og gjør vondt der nede. Fikk tilbud om å være natten over til obs, men ville heller prøve å sove hjemme...Skal være glad når fødselen er vel overstått! Etter mnd med premature rier og nedpress er jeg lei av å ha vondt! Noen i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, jeg kan si jeg vet hvordan du har det hvertfal..

Ble innlagt med premature rier en uke i uke 32/33. Da fikk jeg riedempende osv. De slapp med ut da jeg nærmet med 34 uker siden " det ikke gjør noe om jeg føder nå likevel". Siden da har jeg unsjyld meg, men faenmeg gått med maserier i halvannen uke! tilsammen to og en halv uke nå om jeg tar med tiden på sykehuset.

Idag har jeg f.eks. hatt kynnere med maks 10 min mellomrom hele dagen, skikkelig vondt, men jeg vet det ikke nytter å inn til føden nå, for de vil jo hvertfall ikke hjelpe meg slik at jeg kommer ordentlig i gang og blir ferdig med dette helvettet..Fordi det enda er 4 uker til termin og vel så det :(

Jeg vet jeg må hjelpes igang ordentlig (få drypp osv) fordi med første mann hadde jeg maserier som dette i en hel uke, og da ble jeg satt igang da de så hvor sliten jeg var. Fødte da 3 dager før termin..

Jeg kjenner kroppen er igang på samme måte, men vet jeg bare må lide frem til jeg er nærmere termin for det er for tidlig.

Off jeg begynner å bli sliten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...