Møøø Skrevet 3. november 2006 #51 Skrevet 3. november 2006 Ble veldig nysgjerrig jeg så at noen anonym hadde skrevet på tråden vår... og så var det meg..... :op Ida Marie hjalp meg da jeg skrev innlegget, så hun hadde sikkert fått trykka på anonym-knappen ;op
Chiquita Bananas Skrevet 3. november 2006 Forfatter #52 Skrevet 3. november 2006 hahaha....skjønte heller ikke noe da jeg så en anonym. Tenkte - er det noen som skal klage nå igjen.... Tror ikke jentene har noe imot om du skravler der inne - dem mobber meg bare for at jeg skriver innlegg på morgenen og er borte hele dagen eller at jeg hopper inn og snapper alle innleggene med runde tall på rett foran trynet på dem ;o) Da synes jeg at vi flytter over der - the more the merrier ;o) I dag fikk jeg skikkelig bakelyst. Så jeg skal prøve meg på den gode bolleoppskriften min som jeg ikke har klart enda. Bollene blir like deigete og små, men smaker så godt !! Og så kakemenn - det vil jeg bake ! Er så mye greiere siden jeg har kjøkkenmaskinen stående her oppe og minner meg på om det ville påfunnet mitt om å bake og fryse ned til kakebesøk etter babyen har kommet. Men da stikker jeg og annonserer deg på tråden med Idefix også skravler vi der.....hahahaha......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå