Chiquita Bananas Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #26 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg får bare dyttet opp tråden vår - måååå stelle meg ferdig nå ellers kommer jeg for sent - igjen. Og det har jeg ikke tid til i dag. Dessverre tar han ikke hybelkaniner - men han slukte alltid i seg kattematen - og det blir jo dyrt i lengden. Han drakk opp vannet også ! Så jeg måtte sette skålene oppå fryseboksen - der har han ikke rørt dem. Men ifølge sambo så har han hoppet opp der før - da sto han og spiste noe sambo hadde glemt. Men det er lenge siden. Skriver mer til deg når jeg er tilbake i kveld ) Ha en fin dag da vennen - og kos deg masse med Ruth !!!!
Chiquita Bananas Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #27 Skrevet 24. oktober 2006 Er hun allerede 3.5 uke ?!!! Dæven tida går fort !!! Ukene går fort da - håper dem ikke går så fort når babyen min er ute. Da vil jeg at tida skal gå sakte ) hehehe....vil ikke tilbake i arbeidslivet. Bare være hjemme og kose med baby. Lunsjtreffet var veldig koselig - holdt en 5 ukers baby og på torsdag så skal jeg se om jeg ikke får besøkt Theaokt og holde babyen. Fikk en pose mammaklær fra henne som jeg håper passer meg - alt er blitt så smått på meg !! Gleder meg til vi en dag skal kjøpe inn en stor seng til Junior - er så mange kule senger )
Møøø Skrevet 25. oktober 2006 #28 Skrevet 25. oktober 2006 Bare dytte opp litt nå, min kjære skal visst inn på data'n, så da får jeg skrive litt etterpå ) Var helt nede på side 3...
Møøø Skrevet 25. oktober 2006 #29 Skrevet 25. oktober 2006 Da er jeg her igjen ;o) Ikke så aktiv her inne lenger, alt det som var høyaktuelt for noen uker siden er liksom ikke like aktuelt nå... Skjønner ikke det.... ;o) Må jo være her til du har født da ;o) Svikter deg ikke vettu vennen ) Hatt besøk i dag. Først ei venninne og hennes 2 sønner (4 år og 7 mnd) på dagen i dag og tanta og onkelen min i kveld. Koselig med besøk! I mårra kommer bestevenninna mi, hun er 10 uker på vei med sitt første barn og har masse spørsmål til meg som jo er rene eksperten... he he Ruth ligger på gulvet og nesten sover trur jeg. Hun våkner nok etterpå når jeg tar på henne pysj og vi skal legge oss... Var våken mellom 5 og 6 i natt, var nok magen som var litt "ugrei". Hun har nemlig ikke hatt avføring på noen dager. Er jo helt normalt på sånne små da, men litt slitsomt for mamma.... Satser på at kommende natt blir litt roligere. (akkurat som at jeg kan klage... er jo de som er oppe hele natta... ;o) ) Må nok stå opp litt før i mårra da, er jo torsdag og jeg skal kjøre storesøster i barnehagen... Sist torsdag rakk vi jo ikke å være der 9.30, så vi prøver igjen i mårra... Får stå opp enda litt før i mårra da, kanskje vi rekker det da... Nei, jeg får vel rydde oppatt litt her før jeg finner senga jeg. Ja,ja, vi snakkes da! God natt!
Chiquita Bananas Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #30 Skrevet 25. oktober 2006 Næmen er du kun her pga. meg ?? Hmmm....kanskje vi skal finne en bedre løsning ? Går helt greit for meg å skrive mail.....Og vi trenger ikke å gå inn hver dag og svare på mail så da tar du det som det kommer - ting blir jo litt anderledes når du har lille Ruth å ta vare på. Blir vel litt lengre mellom hver gang etter jeg har fått Junior..... Hehehe....du må regne med slikt din rugekasse ;op Fy søren - gubben kalte meg nettopp en øgle. Ba ham kalle bort Fant fordi han sto rett foran meg og tigget, mens jeg spiste. Så sier gubben til bikkja ; ikke stå og tigg foran øgla..... hahaha.... Håper lille Ruth får magen i orden - vet hvordan det er. Hadde skikkelig treg mage i begynnelsen.....ikke gøy ( Hehehe...kan du ikke sette klokka på 7 så er du sikker ;op hehehe.... da får du jo tid til masse før du må kjøre storesøster. Du får sove godt du også ) Imorgen har jeg ikke planer annet enn å dra på bassengtrening. Men på fredag så skjer det ting - da skal jeg treffe Theaokt og til optikeren og på kvelden så kommer søstera mi for helga.
Møøø Skrevet 26. oktober 2006 #31 Skrevet 26. oktober 2006 Ikke bli innbilsk nå da... ;o) Er ikke bare pga deg jeg er her, men mest pga deg kanskje ;o) Har jo liksom vært her nesten daglig siden januar i år... Vanskelig å slutte da... blitt litt avhengig kan en si... Er litt på DIB og da, men er ikke det samme som bim det... Har jo tid selv om lille Ruth er her, egentlig er jeg litt for mye på nettet og gjør ikke noe fornuftig i huset ellers..... ;op Ruth har nok ikke fått helt orden på magen, vært ugrei i dag... Sover nå da, er nok helt utslitt og må lade opp for å holde mamma og pappa våkne i natt.... Rakk barnehagen i dag da ;o) 10 min før tida og ;o) Så må nok stå opp kl 7 ja... Så kos med søster-besøk da! Har jo 3 søstre jeg, alltid moro når vi møtes ;o) Innimellom er vi bare sååå barnslige da... he he, stjeler hverandres kakepynt i bursdagselskaper og sånn... Ikke så mye mer å berette herfra i dag... Jo forresten, kan jo fortelle at kong vinter har gjort alvor av sin ankomst da, kommet masse snø i dag, så i mårra, hvis det blir så fint vær som det er meldt, skal jeg og storesøster ut og lage snømann ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #32 Skrevet 26. oktober 2006 *fornærmet* så du er ikke her kun pga. meg ?? grrr....... Trodde jeg var spesiell ;op Har malt engler i dag også - ble fine ) Men nå skal jeg legge meg - kan ikke ha enda en natt med maling og slikt. Skal til optikeren imorgen tidlig og da kan jeg ikke komme med røde vonde øyner - han skal sjekke hvordan linsene mine er på øynene. Imorges våknet jeg med sinnsykt vonde øyner og masse slim fordi jeg var så trøtt og sov og våknet hele tiden. Hahaha...tenk på alt du får gjort om du står opp 7 hver dag ??!!! Sier jeg som står opp i 12 tiden - men da er det om jeg har hatt en dårlig natt. Snøen truer med å komme her også - så vi må få kjøpt nye vinterdekk veldig kjapt. Gleder meg ikke til den kommer - hater å kjøre på snø og når det regner masse og er glatt. Regner her hele tiden nå og liker ikke all den oppsamlingen av vann på veiene - får helt angst av å kjøre. Nå begynte det søren meg å hølje ned - godt jeg ikke skal ut i dette været, men legge meg under dyna ) Får håpe Ruth er snill med dere i natt..... ;op Du får ha en god natt og sove gooooodt, mens du kan ;o)
Møøø Skrevet 27. oktober 2006 #33 Skrevet 27. oktober 2006 Du kan jo ikke drive å snu døgnet helt da... ikke bra det ;o) De siste ukene før fødselen la jeg meg tidlig nesten hver kveld, "tenk om noe skjer i natt, da er det jo greit å ha sovet godt på forhånd..." (Ja, jeg vet jeg er litt rar ;op ) Men nå er det jo lenge til du skal føde da, eller ikke såå lenge heller da, en drøy måned og du kan være mamma... Håper han kommer før jul da, så du slipper å bli satt igang i romjula... Og så må det jo være litt kjedelig å ha bursdag i jula og... Men verdens beste julegave til dere da!! Men det blir han jo uansett ;o) Huff, stå opp kl 7 hver dag... er du sprø..... ;o) Hadde sikkert fått gjort masse, men fått et underskudd på søvn tror jeg... Sto opp 8.30 i dag da, ikke verst... Snøen ligger her enda, men det ble ingen snømann i dag da, måkte hestemøkk i fjøset i stedet... Er nydelig vær da, så egentlig hadde det vært fint å gått en tur, men da må jeg vente til gubben kommer hjem, for det blir litt vanskelig å manøvrere 2 vogner alene.... Og det blir ikke lange turen om storesøster skal gå sjøl... Har bestilt årets første julegave og da. Bestilte mummi-huset til Ida Marie. Hun er helfrelst i dem, og så har de det i barnehagen og hun syns det er såå stas. Så jeg bestilte det fra Ellos i går. Har enda maange igjen da.... Kjøper ikke til søsknene lenger da, bare til barna, men med 6 nevøer blir det jo litt.... Og foreldre/svigerforeldre er jo like vanskelig å kjøpe til hvert år... I fjor kjøpte vi gavekort til dem på den nye kielferga da, for de hadde vært mye barnepike for oss, så vi la i litt ekstra. Men i år har jeg ikke peiling!! Og svigermor har bursdag på julaften og, så det gjør det ikke noe lettere... Nei, får vel ut på julehandling snart. Orker ikke å vente til helt oppi jula, for da er det sååå mye folk i butikkene, det syns jeg er pyton... Vertfall nå, hvis jeg må manøvrere med barnevogna i tillegg.... Bestemt dåpsdato da. Hadde egentlig bestemt at vi sku ha dåp 2.juledag, men da er det ikke gudstjeneste her, så da ble det 7.januar i stedet. Det er faktisk min dåpsdag og ;o) Så det blir jo litt morsomt! Vi snakkes! Ha en fin fredagskveld da!! ;o)
Chiquita Bananas Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #34 Skrevet 27. oktober 2006 Men jeg kan ikke noe for det - jeg får ikke sove gjennom hele natta enda jeg ikke drikker sent på kvelden. Så siden jeg våkner uansett så drikker jeg masse om jeg tørst på kvelden. Men det har jo mye med bekkenet - kjenner smertene hver gang jeg skal snu meg i senga... Så kjekt at du valgte å måke møkk istedenfor å leke i snøen ;op Det hadde jeg også gjort.....NOT !!! Vi gjør det slik i familien vår også - kjøper bare til barna....Men jeg skal fikse en liten ting til de voksne. Håper folk gjør det med oss ( Ingen presanger lengre ?? Da må jeg kjøpe maaaasse backup gaver til meg selv ;op hehehehe....... Har ikke peil på hva vi skal kjøpe til svigerforeldrene heller - de har brukt så mye tid og penger på oss i år og da synes jeg dem må få en fin gave....enda barnebarnet blir vel nok for dem (synes jeg hører dem). Blir jo spesielt å ha samme dåpsdato !!! Du får ha en fin fredagskveld du også )
Møøø Skrevet 29. oktober 2006 #35 Skrevet 29. oktober 2006 Da har jeg og snuppa vært ute og akt på akebrett ;o) Det var gøy!! Litt slitsomt å dra henne opp til toppen av jordet, men da fikk jeg jo litt trim samtidig ;o) Den ene labradoren til svigers var også med. Løp som en gærning ved siden av ;op Men nå er jeg innatt, for Ruth våkna og ville ha litt mat... Snuppa ble med bestemor da, så nå er hun hos dem en tur. Skal til Oslo en tur på onsdag da, hvis jeg får barnevakt til Ida Marie... Mamma og tante skal innover for å kjøpe litt stoff på Grønland ;o) Neida, det er ikke heroin, men stoff til å sy kjoler av ;o) He he, for du trodde vel ikke det ;op Skal og finne stoff til kjole som mamma skal sy til meg til min storesøsters bryllup neste år. Har sååå lyst på en kjole àla den prinsesse Märtha hadde i Haakons bryllup, brunt skjørt og rosa overdel. Og så hadde hun bolero-jakke av glidelåser... Har såå lyst på det, så jeg får se om jeg finner et bra bilde så mamma kanskje klarer det... Har tenkt å kanskje ta kontakt med designeren (Wenche Lyche), men hun vil sikkert ikke gi fra seg noen oppskrift eller bilder.... Hvis ikke du da kanskje er hennes personlige venn og kan fikse det for meg? Eller kanskje jeg skal høre med Märtha om å få låne kjolen? Hun skal jo sikkert ikke bruke den igjen.... Ruth bæsja litt skikkelig i går da.... Hadde ikke hatt avføring siden onsdag, og i går kveld ble tarmen tømt trur jeg... hun hadde møkk fra topp til tå.... ble rett i badekaret da ja.... ;o) Mere klesvask.... Bare gled deg du ;o) Ja,ja får vel se om jeg finner noe i fryseren vi kan ha til middag jeg da. Vi snakkes vennen ;o)
Møøø Skrevet 29. oktober 2006 #36 Skrevet 29. oktober 2006 Da har jeg sendt mail til Wenche Lyche jeg... blir spennende om jeg får noe svar....
Chiquita Bananas Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #37 Skrevet 29. oktober 2006 Hehehe...nei du jeg tenkte ikke på stoff på den måten ) Men du vet aldri da hehehe.....er det noen spes butikker du går på da ? Mora mi tipsa meg om at det er så mye billigere stoffbutikker på Grønland - tenkte jo på å lage julestrømper til tantebarna til neste år eller så er det jo kult om jeg får meg en symaskin og skal sy litt selv og da kjøpe billig stoff. Forresten, hun Wenche kjenner jeg jo...hvorfor nevnte du ikke det før ;op hahahaha......hadde jeg bare kjent henne så hadde jeg nok overtalt henne til å gi deg oppskrift på kjolen. Du kunne jo sende et brev til Martha og spørre om du kunne få låne kjolen ;op Går sikkert heeeelt fint det......Du har ihvertfall god fantasi !!! Jeg får ihvertfall øvd meg på å få meg tålmodighet med babyen og ikke klikke når han har bæsja eller tisset ut klær og alt som er. Blir helt galen hvis hunden har rota ut noe....Kan jeg ikke legge babyen på hønsenetting i senga slik at bæsjer eller tisser han så renner det rett ned og jeg kan spyle ut av balja som ligger underst ??? Gjelder å være kreativ ;op Kanskje jeg skal sette opp en stellekommode i dag ?? Har litt lyst - for jeg har jo ryddet og vasket så det er fint i huset så det trenger jeg ikke tenke på. Håper du får positivt svar fra Wenche !! Nå svir øynene så jeg får ta noen øyedråper og begynne på barneutstyr. Du får kose deg i kveld da )
Møøø Skrevet 30. oktober 2006 #38 Skrevet 30. oktober 2006 Huff, nå er de igang igjen på skravlesiden... En viss person som var ufin mot deg bl.a er tilbake og skryter av både det ene og det andre.... Tragisk spør du meg... Har ikke sett snurten av henne på dib, men hun er vel for opptatt her inne til å bølle der.... Fikk du montert stellebord da? eller rota du deg bort her inne?? ;o) Ruth har vært våken i nesten hele dag.... slitsomt å ha henne på fanget hele tiden.... hun sov vel 1 times tid mens jeg og storesøster var ute og pynta møkk og akte på akebrett, men ellers har hun vært våken. Håper hun sovner snart nå, så jeg kan begynne på middagen snart. Storesøster har lagt seg, men ikke sovna enda hører jeg... Sover i sprinkelsenga på dagen, mn går veldig greit i stor seng på natta. Jeg trodde det skulle bli slutt på at hun sov lenge om morgenen, men til mammas store glede sover hun like lenge ;o) (Jeg trodde kanskje hun var våken før og sovna igjen, og at når hun fikk seng hun kunne gå ut av sjøl så kom hun inn til oss da, men neida ;o) ) Tror ikke nettingen din blir noe suksess da... All ære til deg om du klarer å få babyen til å sovne der da...... ;op Vet ikke helr hva de heter de butikkene på Grønland, men de har massevis av fine billige stoffer ;o) Skal gi deg rapport etterat jeg har vært der ) Litt slitsomt å skrive med en hånd, så jeg gidder ikke skrive mer nå... Må bli kvitt denne snuppa her.... Skravles vi!!
Chiquita Bananas Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #39 Skrevet 30. oktober 2006 Herregud er det mulig ? Men hun har vel ikke opparbeida seg et rykte inne på DIB og da er det vel bedre her inne ;o) Hun må virkelig kjede seg.....kanskje hun ikke har fått baby allikevel siden hun er så opptatt av å bimme - trodde alle som fikk babyen ut ble så blide og forandret. Men ikke hun tydeligvis. Kom nettopp tilbake fra Theaokt - babyen er så liten og nydelig ) fikk holde henne......Gleder meg ja !!! Hehehe...jeg ble så akutt trøtt igår at jeg sovna på sofaen og da kom sambo og la dyne over meg så jeg lå i himmelen. Så bra at storesøster ikke har forandret de gode soverutinene - da er det bare innkjøring på lille Ruth da ;op Hmmm....ok - hva om jeg bytter ut nettingen med en hengekøye som ligner på netting ?? Det er jo myke med hull i ;o) heheheehe.... Hahaha....skriver du med en hånd ?? Du får gjøre som dem gjør i kina - sleng ungen i et sjal på ryggen slik at du får frie hender ;o)
Møøø Skrevet 31. oktober 2006 #40 Skrevet 31. oktober 2006 Babyer er skjønne, så sant de ikke skriker ;o) Ja, tenkte å legge Ruth på eget rom nå, bør vel kunne sove hele natta nå?? Hun var snill i natt da, men nå er hun ugrei igjen... Jeg sier det til henne at hun må bæsje litt oftere enn hver 3-4 dag, men trur du hun hører.... Snødd her i natt, kommet bare 30-40 cm.... Min kjære hadde brukt dobbelt så lang tid på jobb i dag.... Hadde egentlig tenkt meg en tur på butikken etterpå, men vet ikke om jeg gidder i dette været... Snør skikkelig nå og.... Får vertfall vente til svigerfar kommer hjem, så han kan ta traktoren og frese litt... Hadde store planer om å vaske rundt litt i dag, men hvis snuppa skal være slik å blir det vanskelig. Gidder ikke vaske rundt med henne i bæresele på magen liksom... Haster ikke sååå.... Kanskje jeg får tatt en av de små gangene mine da... Hun roa seg litt nå, la henne på magen, hjelper det ;o) Hengekøye blir sikkert bra. Bare pass på å gjemme den og ikke nevne noe om det når helsesøster kommer på hjemmebesøk da ;op
Chiquita Bananas Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #41 Skrevet 31. oktober 2006 Blir vel masse jeg må gjemme unna når hun skal på besøk til meg ;o) Dem hadde meldt snø her i dag så jeg satt i går og leta etter noen som kunne skifte dekk og selge meg et sett nye vinterdekk - håpløst. Men det er ikke et snev av et snøfnugg her - er nesten 4 grader ute. Var hos legen i dag til kontroll - han hadde en annen lege der i dag. Satt og lurte på om det var pga. meg og alt det oppstyret mitt. Men fant ut senere at det var generelt fordi jeg hørte legen sa det til neste pasient...pfhuuuh.. Uansett - så var legen fornøyd med vektøkningen min og at den var helt slik den skulle, har bare gått opp et halvt kg på en uke ) Så da håper jeg vekta stagnerer litt og går sakte oppover de neste ukene. Hadde visst fått litt vannansamlinger i leggene. Men ellers var alt bra med meg. Junior er helt vill i magen for tida og vil nok ut ;o) Lurer virkelig på hvordan det kommer til å være her når ungen er ute. Håper virkelig at BL har forsvunnet slik at jeg kan få tatt meg i sammen og kan gjøre ting og være aktiv. Må jo holde det rent og ryddig da også. Ellers så driter jeg i det ;op Må sove litt nå - er så trøtt og det er ikke så gøy å være når jeg skal på bassengtrening og linsene plager meg fordi jeg er så trøtt i øynene.
Møøø Skrevet 31. oktober 2006 #42 Skrevet 31. oktober 2006 Huff, sitter her ved data'n enda jeg da... Sittet her og surfa i flere timer... Snuppa sovna, så jeg kunne jo gjort maaassse, men neida, her sitter jeg... Ja,ja, får ta det en annen dag ;o) Rydde litt til gubben kommer hjem så det ser ut som jeg har gjort litt vertfall..... Ellers kan jeg jo fortelle at det snør enda... Får ta meg en tur på butikken når Mannen er hjematt trur jeg, orker ikke dra Ruth ut i dette været... Håper BL gir seg rett etter fødselen din da, så du ikke må slite med den til langt utpå nyåret... Trenger jo litt overskudd til junior og da ;o) Bra vekta har roa seg da ;o) Flink du!! SLiter med å få den til å gå ned jeg da... Kiloene forsvinner ikke i løse lufta nå, som sist... Må snart kjøpe meg nye bukser, for jeg har bare 1 par som er brukbare... Og de syns jeg egentlig ikke er noe særlig fine... Men vil ikke kjøpe meg nye heller, for jeg vil passe i de jeg har... Har jo 2 par olabukser som er heelt nye og, kjøpt på salg mens jeg var gravid... Litt optimist var jeg ja...... ;op Nei, nå må jeg få slått av denne maskina, gror jo fast her... Dessuten er det ei lita ei som driver og våkner og da vil hun vel ha litt mat tenker jeg...
Chiquita Bananas Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #43 Skrevet 31. oktober 2006 Grrrr.....begynte å snø/regne da jeg skulle hjem fra treningen. Har jo ikke fått på vinterdekk så jeg måtte kjøre saktere eller på fartsgrensen. Flere kjørte forbi meg eller rett oppi ræva.... Er så ekkelt å kjøre når man vet man har feil dekk på. Får se om vi får ordna det imorgen. Tror ikke jeg kommer til å stresse selv med å gå turer ute i flere meter snø når Junior er ute. Det blir nok av andre ganger ;o) Men litt kos at det har begynt å snø for da er det jo et tegn på at vinteren er her og jeg skal jo ha et vinterbarn !!!!!! Har vært så kvalm i dag - var du det i slutten ? Skjønner ikke hvorfor jeg er det. Tenkte jeg skulle spise først før jeg ringer til broren min - orker ikke snakke med noen når jeg er sulten og kvalm. Håper du fikk til noe hjemme - men du har lov å slappe av også ;o) Sambo kan prøve seg på å komme med en kommentar - siden jeg er 100 % ansvarlig med ungen om natten og når han er på jobb. Og med hans jobbing så er det bare noen timer - så han får ikke klage. Kan jo alltids flytte på noe og si at jeg har rydda hehehehe.....
Chiquita Bananas Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #44 Skrevet 31. oktober 2006 Uff....snøen har kommet her !!!! Begynte forsiktig i 6 tida da jeg var på vei hjem fra treningen. Fikk vite i 9 tiden av en kamerat til sambo som var nede hos leieboeren at nå var det masse snø ute - fikk jo helt sjokk da jeg kikka ut. Ble gal og sa at til sambo at han måtte skifte dekk - han har ikke fått time før på mandag...Kjøre med slitte sommerdekk til da ?? Tror ikke det !! Så da gikk han ut for å skifte - sa han har et ansvar nå og ikke risikere livet sitt på å kjøre på slike dekk når han har et barn på vei. Ville ikke bli alenemamma !! Hjalp den ;o) Han skifta på min bil også, men jeg kjører ikke mer enn jeg må. Venter heller til han kommer hjem hvis jeg må noe. Er så pysete etter ifjor....
Møøø Skrevet 1. november 2006 #45 Skrevet 1. november 2006 Vært i Oslo i dag vi da, var med mamma og tante. Vi var på Grønland. Der er det masse stoff-butikker som har kjempefine og billige stoffer ;o) Var innom alle vi da ) Var vel 6-7 stk rundt T-banestasjonen der.Kjøpt stoff til skjørt og topp på "Märtha-kjolen" i dag, så da får jeg vertfall det, vet ikke om mamma klarer å sy sånn bolero da. Har ikke fått noe svar på mailen enda... Kjøpte stoff til et skjørt og en topp til da, så nå blir jeg nok lekker ;o) Alt kosta 700 kr, kjempebillig!!! Ruth var eksemplarisk på hele turen da, skrek ikke i det hele tatt!! Togturen gikk greit og ) Snill jente jeg har ja! Hun har ikke bæsja mer enn 1 gang siden forrige onsdag da.... Så nå driver vi med litt babymassasje hver kveld, kanskje det hjelper... Vinterdekk er kjekt å ha på vinterføre ja.... Ville ikke kjørt uten jeg heller. Klager ikke min kjære da, han skjønner at det ikke er så lett å få tid til alt med 2 små... Men jeg syns liksom jeg må gjøre litt når jeg går hjemme liksom.... Ikke bare sitte ved data'n..... Nei, nå må vi ta litt bæsjemassasje her, så blir det kanskje fred å få....
Chiquita Bananas Skrevet 1. november 2006 Forfatter #46 Skrevet 1. november 2006 I dag var jeg sengeliggende til ettermiddagen - slet så mye med bekkenet fra igår, i natt og i dag så var det grusomt vondt - så jeg måtte bare holde senga. Tenk at du var bare en time fra meg du da ;o) og kosa deg i Oslo.... Så gøy at du fant masse stoff som du er fornøyd med - håper bare dere får en eller annen oppskrift. Gjør som jeg skrev forleden dag - flytt litt på ting så det ser forandret ut så tror han du har jobbet hardt ;o) fordi når du har virkelig shina opp så skal du banne på at dem ikke merker noe !!! Bæsj Ruth bæsj.......
Chiquita Bananas Skrevet 2. november 2006 Forfatter #47 Skrevet 2. november 2006 dytte... må spise frokost..
Møøø Skrevet 2. november 2006 #48 Skrevet 2. november 2006 He he, ja hun bæsja visst ja... noe så skikkelig å.... Så nå går det vel 3-4 dager igjen da... Vært på Gjøvik i dag. Kjørte snuppa i barnehagen vettu ;o) Handla en del kalendergaver til storesøsters julekalender og har faktisk kjøpt noen julegaver ;o) Flink jeg!! Skal følge rådet ditt og bare flytte litt rundt på ting ;o) Han ser jo ikke forskjell da heller, så jeg trenger nok ikke gjøre det.... Mannfolk vettu, ser bare det de vil se... Og om jeg vasker en dag som han ikke ser det, så kommer han kanskje dagen etter og spør om jeg ikke skal vaske til helga.... Da bare ser jeg dumt på han og fortsetter med det jeg driver med.... ;o) Nei, får heller skrive mer senere, har visst noen matvarer å rydde på plass her, måtte bare inn og se om jeg hadde fått mail... (det hadde jeg jo selvfølgelig ikke... ( ) God frokost da.... skal begynne på middagen jeg....
Chiquita Bananas Skrevet 2. november 2006 Forfatter #49 Skrevet 2. november 2006 Fyyyyy søren jeg har dårlig samvittighet !!! Har nettopp pløyd i meg siste bit med sjokolademuffins - som var desserten etter en tallerken kylling og pommes frites - skyllet ned med en boks pepsi....Gubben sitt påfunn !! grrr.....må jo ha det jeg også da !! Magen er så stappa og jeg føler meg sååå feit siden magen er sprengt og stor fra før av....uff a meg..... Du skulle nesten vært inne på den andre tråden - så blir det lettere å holde tråden oppe ) Du kjenner jo Idefix og jeg skriver jo nesten det samme på begge plasser.....
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #50 Skrevet 3. november 2006 Å si at jeg kjenner Idefix er vel å ta litt i da.... Men hun er jo relativt aktiv her inne, så jeg føler liksom at jeg "kjenner" henne litt og vil jo gratulere henne med babyen da vettu ;o) Men kan godt komme inn til dere jeg om dere vil ha meg der... Du får høre med dem, hva dem syns ;o) Lov å skeie ut litt da, vennen, må jo kose seg litt og! Vi hadde psatasalat med pesto i går. NAM!! Var godt det ja! Men kanskje ikke så veeldig sunt da... Gubben driver og slanker seg litt nemlig, men trur det ble godtatt... Bollen med salat ble vertfall tom.... Får skrive mer senere, må vaske litt her i dag, for nå ser det ikke ut her.... Men er nok her før du står opp tenker jeg ;op He he, du sover jo hele formiddagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå