Gå til innhold

Uutholdelig spennende ...

Anbefalte innlegg

... å være prøver!!!!

Spesielt er tiden fra EL og frem til IKM spennende. Jeg føler at jeg tenker på om jeg er gravid hvert 3. sekund. Sikkert ikke helt sunt det heller.... men jeg syntes faktisk at det er ganske gøy også!!! Blir jo litt gal av å lete etter sympomer hele tida da...

Jeg hadde en SA for 5 uker siden og har enda ikke fått besøk av TR. Er ganske sikker på at jeg hadde EL forrige fredag, så nå nærmer det seg at jeg kan teste... Da jeg ble gravid sist testet jeg positivt 3 dager før IKM - så jeg tester nok til onsdagen. Har faktisk en liten følelse av at det kan være en liten spire der inne i magen, men prøver å holde forhåpningene nede foreløpig.

Sist brukte jeg 7 pp på å bli gravid. Krysser fingerne for at det går raskere denne gangen - og at spiren sitter i 9 mnd!

Håper at vi får billett over til 1. trimester snart alle sammen (da blir jo bli gravid forumet kjedelig, men 1. trimester blir desto bedre... )

God helg!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6676239-uutholdelig-spennende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ikke sant det er gøy å være prøver? Jeg har ei tulle på ett år og har friskt i minne den tiden jeg "vanket" her inne, det er en tid jeg husker som så koselig å spennende... har spesielt sett det i ettertid for jeg var vel ganske utålmodig da det gjaldt ;o) Ser nå frem til en ny tid her inne nå som vi vil gi vesla vår et småsøsken :)

Jeg ble gravid med tulla mi rett etter en SA, uten mens imellom, og det har gått som en drøm :)

Håper det er ny og STERK spire i magen din nå ;) Lykke til, krysser alt for deg!!!

God helg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...