Gå til innhold

HURRA! Snørrsuger virker (yæk)...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel snart vip-kunde på apoteket, hihi...

Kjøpte snørrsuger + saltvanndråper, og sammen løser dette tett nese:) Andrea sukket nesten lettet ut da vi fikk orden på nesa hennes. Blir spennende å se om denne natta blir bedre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et lite tips.bruker du den for ofte,kan det gjøre at det danner seg mer snørr.drypp med saltvann eller mm,men ikke bruk snørrsugeren alt for ofte.vi gjorde den feilen med et av barna.å fikk da denne beskjeden jeg skrev her.men jeg håper endelig at natta di blir bedre nå.(hun sover sikkert som en prinsesse) =0)

Skrevet

Ah, takk for tipset. Skal prøve å ikke overdrive bruken.

Har brukt mm i sprøyte hittil, og det bløter jo opp snørret, men fjerner det ikke. Derfor kjøp av snørrsuger... Saltvann skal jo ikke være medisin:), så det er vel likestilt som mm? Hun er bare så mye roligere nå hvertfall, grynter mindre liksom...

Skrevet

er fort gjort å overdrive,hehe.gjorde det selv.....men lærte ja..

saltvann og mm er jo det beste,men er det mye så bruk sugern.bare viktig man ikke overdriver bruken.du ser selv hvor ofte den trengs.

brukte selv en q-tips og tok ut det som lå ytterst,hvis det ble mye og klumpete.men der må man jo være forsiktig,og ikke ta for langt inn.

høres ut som om hun allerede er fornøyd,så da virka jo sugern som den skulle da =0)

men,jækh...det er sikkert veldig ekkelt,hihi

Skrevet

Hihi, for noen ting vi diskuterer...

Greia var det at hun hadde litt stivnet snørr laaangt oppi nesa, bare så vidt jeg så det. Fikk jo selvf ikke ut med q-tip uten å risikere å lobotomere den stakkars jenta.. Den satt som en ekkel propp, og reduserte pusten hennes + at hun dro tømmerstokker om natta, hihi...

Skrevet

hehe,ja her er det diskusjon om det ekleste ting,hehe....

ja,var det jeg mente....mye og hardt snørr =0)

et og annet må man jo fordrive kvelden med...og hva er da bedre enn diskusjon om snørr??? (humre humre)

(må være brae lunger på jenta da...dra tømmerstokker ;)

Skrevet

Hun lager mer maskuline lyder enn pappaen for å si det sånn..

Det går i:

stønn, mmmmmmmmmmmmmrrrrrr, grynt, blærp, hveeees og en del andre lyder jeg ikke vet hvordan jeg skal skrive...

Skrevet

hmmmm,skjønner ikke hvordan dere får til jeg...Har også en tett liten gutt på 8 mnd. Men ikke snakk om at jeg får putte no i nesa hans!!!(Eller ansiktet for den sakens skyld)Blir helt hysterisk.

Skrevet

hehe,utrolig hva slags lyder våre søte små kan lire av seg =0)

Skrevet

Min lille snuppe på 3 uker syntes heller ikke det var det beste i verden, men gikk greit. Kanskje attpåklatt har noen gode tips ang ditt bittelitt større barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...