bente69;) Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Halla:) Hvor ofte vasker dere håret på deres små håpefulle? - Snuppa vasker håret en gang pr. uke. Hvor ofte bader/dusjer deres små håpefulle? - Snuppa bader/dusjer to ganger pr uke, om hun ikke ser ut som svarteper. Ble nesten hver dag i sommer. Snuppa vår er 2 år og 4 mnd.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Her bades det hver dag han har vært i barnehagen, dvs 3 ganger pr uke! og selvfølgelig oftere hvis han er skikkelig møkkete:-) Håret vaskes som regel hver søndag, hender to ganger i uka også! Mini er 2 år og 6 mnd nå!
Etaner Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Lillegutt vasker håret 1 gang i uka. Bader 1 gang i uka og dusjer 1-2 ganger i uka.. Og hvis han er veldig møkkete (= Han er 2 år og 2mnd
kruse knallkul Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Lillebror her bader og vasker håret 2 ganger i uken, jeg synes det er lite for de andre bader/dusjer hver annen dag. Men pga han har hatt vannskrekk (da var det 1 gang i uken) og nå ikke liker å vaske håret så blir det to. Trodde det var for sjeldent og har hatt litt dårlig samvittighet for det (kanskje jeg skal slutte med dårlig samvittighet)
La Perla Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Min gutt på 2 år og 1 mnd bader nesten hver dag. Det er jo unødvendig å bade så ofte, men vi og han liker et så godt, så det har blitt en del av kveldsritualet. Håret vaskes 1-2 ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå