Gå til innhold

Vesl@89

Chriistina ~ 2pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!=) Du spurte meg om jeg hadde msn for en stund siden, men jeg har ikke hatt internett på en stund for jeg har flytta..Men nå har jeg fått det;) Hva er din adresse? Kan legge deg til;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte jeg deg om det? Husker ikke det jeg :S

Litt lett dum...

Vil bli litt kjent med deg først. Er litt redd for å legge til ukjente.

Kan jeg få litt fakta om deg? Sånn at jeg kanskje husker deg?

:S Glemske meg

Skrevet

Hehe.. Jeg skjønner jo det;) Det er ganske lenge siden så det er ikke så rart. Men jeg kom på det når jeg så navnet ditt i et innlegg bare.

Jeg startet et innlegg en gang om at jeg kunne ønske jeg var ferdig med utdannelse fordi jeg gjerne ville ha barn nå osv... Jeg er like gammel som deg. Bor i vestfold og er samboer, har vært det i litt over ett år;) Jeg husker ikke alt jeg skrev i innlegget, men husker du sa vi var i samme situasjon hvertfall.. Bare spør hvis du lurer på mer;)

Skrevet

Ååååå ja, det var oss det :)

Vi kom frem til at vi skulle vente sammen? Selvom det kom til å bli vanskelig. Noe jeg tror det blir. Er utrolig glemsk, helt fælt :S

Samboer, heldig du er. Flytter ut til sommeren / høsten jeg om planene går min vei. Gleder meg til det. Lei av å bo hjemme for å si det mildt!

Bor i Hedmark jeg om du lurte på det. Veldig nærme svenskegrensa. Skal flytte til bygda om noen år, men skal vente litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...