Gå til innhold

Tisser på meg når jeg hoster!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett barn fra før, så har nok en sammenheng med at "musa er for slapp" hehe..

Men er blitt skikkelig forkjøla, og hoster så inni h.... Og hver gang jeg hoster tisser jeg littegrann.. Hoster så jeg nesten brekker meg da.. Men fyttikatta så irriterende.

Er jeg den eneste her inne som tisser på meg eller? Litt flaut, er jo liksom bare "gamle kjerringer" som gjør sånt da.

Skrevet

kjenne til d der ja :) syns æ va så "flink" å knipe, men trur nok at der må man bli bedre :) et sikkeli nys så kommer d litt, litt ekkelt, men bruk bare truse innlegg når d er utsatte "perioder" og husk å KNIP KNIP KNIP :)

Skrevet

Nei, du er langt fra den eneste. Jeg tisser på meg når jeg nyser og hoster... I allefall viss jeg ikke har vært på do på ei lita stund... Var slik i mitt forige svangerskap også... Må vel bare leve med det.

Skrevet

Å.... Nå kniiiiiiper jeg, jenter! He he. Merker at jeg har litt nedpress allerede, og det hadde jeg ikke i forrige vangerskap.

Kniiiiip!!! :D

Skrevet

Det er ganske vanlig at mange jenter sliter med "lekkasje" i forbindelse med svangerskap og etter fødsel.

Det som er viktig å vite er at man kan gjøre noe med det, både for å forebygge og for å bedre situasjonen i etterkant.

Det er en del knipeøvelser man kan gjøre, som jeg tror de beskriver godt her inne på sidene også. Hvis ikke kan jeg sende dere en artikkel eller link til de sidene som beskriver det godt.

Ellers vil jeg personlig anbefale Pilates. En utorlig effektiv treningsform som krever bekkenbunnskontroll, og det er viktig. Dette er fine øvelser som kan gjøres hjemme, både før og etter fødsel. Helt uproblematisk med stor mage, og ikke slitsomt for fosteret!

Ingen som skal slite med lekkasjer unødvendig, og dette er viktig å forebygge før det er kommet for langt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...