Gå til innhold

Prøver igjen, jeg, Oslo-jenter!

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Møtes for å skravle litt baby... :-) det var det vi gjorde da "gravidbanden" møttes... Litt artig å bli kjent med andre prøvende i Oslo! Tenk om nen av oss blir gravide samtidig og kan fortsette å holde kontakt! :-)

åh, hm.

Kjenner nok ikke deg da :-p

Er bare 22 jeg. he he.

Men har bodd i strøket hele livet hvist det teller? he he.

Hadde vært veldig koselig med et oslotreff, selv om det høres skikkelig skummelt ut. blir sånne tvangstanker på detta her med skravling osv.

jajo ;)

jobber du med for noe spennende da?

Annonse

He he.

Dette var arti :)

innmari koselig om vi kunne trilla sammen rundt i skauen her til sommeren glise.

*putte mer inn i presentasjonen*

Er 22 med asmbo, bor ved Ulsrud vgs, jobber i BHG på haraløkka, kjører offroad (ja, bil i skauen) håper jeg snart MÅ slutte med det da ;) he he.

Bodd på Bogerud stort sett hele livet, bortsett siste 2 år med sambo :)

Skal jeg legge til at jeg VIL ha spira mi nå? smile

Tok testen idag jeg, og den var som forventet negativ. Så som jeg skrev på innlegget torsdag(teste)klubben, så er det vel bare å løpe til ICA for å kjøpe Libresse og ta i mot Tanta med åpne bind i morgen :) Hehe...

Vel, så lenge den ikke kommer er det jo alltid håp. Har jo lest om mange som ikke tester positivt før noen dager etter ikm. Men har dessverre liten tro når det gjelder meg...

må bare si det: det akn jo hende, selv om du ikke har sett det på testen ennå.

Legen min fortalte meg at man godt kan kikke på den ca 15 min etter at tiden har gått ut. Så tidlig er det mange tester som bruker god tid på å klare å vise positive tegn.

skal håpe for deg jeg, og virkelig krysse fingre og tær.

Håper denne dagen går fort, og at jeg og sambo rekker en siste rundet før egget mitt dør. Kjenner fortsatt EL "smerter" og håper at EL kom i morgentimene.

Ha en ellers kjempeflott torsdag!!!!

stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...