Gå til innhold

Oktober: er det ingen her som har termin 29?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann! Jeg har termin 29 :))

Virker så kjempe lenge til sant....

Jeg er vertfall kanonklar, men kan godt vent ei veke til for mannen min reiser bort neste veke og kommer hjem først neste søndag..

Blir litt spennende det da.

Venter du første?

Jeg venter min andre jente, har ei på 3,5 fra før.

Vi får krysse fingrer for at vi ikke får november baby vertfall :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er så klar som jeg kan bli, dette er min første ja, venter en jente som jeg håååper kommer nå i oktober =)

 

lykke til, så må du si ifra når det skjer no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoor mage ja... Jenta mi snudde seg sikkert i går og nå ligger hun å dunker i ribbena og så er hodet festa, så det er full aktivitet nedi bekkenet mitt og...

Har dere noen "tegn". Er hodet festa, kjenner murring ol..?

Tror jeg har begynt å få litt vonde kynnere tidlig på morgenen og seint på kvelden, ellers har jeg begynt å kjenne litt mensmurring..

Håpe håpe :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hodet har festet seg her, hu har ligget med hode ned i flere uker da. jeg har oftere kynnere nå, og litt mensmurringer innimellom, prøver å kjenne etter med en gang om det kan være ett tegn, men så gir det seg :/ blir spennende å se hvem som føder først, har dere to heelt forskjellig termin datoer, tenker på mensen termin og UL termin? selv er har jeg mensen termin 28, så er jo ikke stor forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har samme termin på begge (mens og UL) og sist så starta fødselen dager før UL termin og jenta mi kom dagen før så jeg håper på det samme denne gangen og :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også termin den 29. menstermin 27. Har masse kynnere, ikke alle er like behagelige nei... spesielt om kveldene.

Det blir spennende og se hvem av oss som får først. Jeg er veldig klar nå. Dette blir min 2. fødsel, har en jente på snart 7 år. Lenge siden sist.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28., bare en dag før deg. Men tror egentlig at jeg kommer til å få novemberbarn. Bedre å være forberedt på det, og bli gledelig overrasket om babyen kommer rundt termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at dette innlegget har ligget en stund, men sist jeg forsøkte svare på det, så klikket pc'en. Typisk.

Uansett: Jeg har også termin 29.oktober! :)

 

Dvs. at 3D termin er 17.oktober, mens-termin den 18. og vanlig UL termin den 29., så det er 29.oktober legen min går ut ifra.

Jeg derimot har begynt å forberede meg på at ting kan skje når som helst

-sånn i tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 29...... Men håper junior har tenkt seg ut snart! Er lei av å vente nå! Prøver det meste for å sette igang fødselen ;-) Legger gulv,vasker husvask osv, men NEIDA - ingenting skjer......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...