Gå til innhold

Har dere noen følelse av hva slags kjønn det blir da?


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Har begynt å få en sterk følelse men skal sies at jeg aldri har rett i slike ting!

Har på følelsen av at det blir en jente her - men siden jeg alltid tar feil så kommer det nok en liten prins hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror litt på gutt, men det er kanskje bare fordi jeg har jente fra før, og at det hadde vært gøy med en gutt....Vi er mange jenter i familien, så det blir litt rart om det hadde kommet en gutt egentlig. Man tror lissom det ikke går ann....hehe.. Alle sier jeg en en jentemamma da....hva nå enn det betyr.. :) Blir gøy uansett. Har jo mye fint jentetøy da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen ide. Jeg har faktisk ikke tenkt på det før du spurte. Foreløpig har embryoet arbeidstittelen Bønna og jeg kan ikke forestille meg noe kjønn på Bønna ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er en gutt.. og nå tror jeg det er en jente...

går under under kallenavnet knerten da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke! Har "visst" kjønnet på ungene de andre gangene, og da har det stemt! (Har en gutt og en jente) Men denne gangen er det ingen fornemmelse i det hele tatt..kanskje det kommer senere.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltdi trodd min første kom til å være gutt, men begynner å få en sterk fornemmelse av at det kan være ei lita prinsesse:)

 

Men jeg har ikke vært så mye kvalm da, bare ved noen få anledninger og man er visst kvalmest med jenter sies det, og fargen på urinen sier gutt.

Har sett på et kinesisk fødselskart som sa jente og et som sa gutt. Ringtesten sier jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...jeg har følelse på gutt og jente...får jeg tvillinger??håper det=) men hvis det er en der inne,føler jeg jente,men tror det er gutt!!! jeg vet ikkke!!!!!!!!!!!!! hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en følelse av at det blir jente, og det har samboeren min også - men en gutte er selvsagt like velkommen! Rart med slike "fornemmelser"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat nå går den under navnet marken.... har litt lyst på jente så jeg får se.... gleder meg til ultralyd.

 

gravid, lykkelig og kvaaaalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir gutt her. Er jentemamma fra før, og har jo masse jentetøy. Men det spiller ingen rolle. Har en bitteliten fealing på to jeg da. Sikkert fordi jeg ønsker det veldig!!! Men har veldig følelsen på gutt i allefall. Mye er så anderledes fra forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror på jente. men ingenting er som de andre tre svangerskapene eller 4 rettere sagt (mistet i juli) så hva dette blir blir jo rart å se :-) men føler det blir jente ja.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...