Gå til innhold

litt ekkelt..men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt slimaktig utflod lenge nå...kommer nesten hver dag.. hvitgul aktig slim...andre som har dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off ja... Synes det lukter litt også...

Skifter truse 2 - 3 ganger om dagen, nå tenkte jeg at jeg skulle kjøpe truseinnlegg, kanskje jeg slipper å skifte truse hele tiden da...

Ekkelt...

Skrevet

hei hei..

jeg har også begynnt å få veldig mye den siste tiden.. men kan ikke dette være en kombinasjon av bakterie forandring og mye press. der det tidligere hadde blitt "liggende" igjen oppi, kommer dette nå ut..?

dette høres sikkert teit ut, men kan man ta feil av denne slim proppen og utflod?

Skrevet

Har hatt masse utflod en måned eller to alt, bruker truseinnlegg som må skiftes noen ganger om dagen ja.. ble så lei av å skifte truser hele tiden..

Skrevet

Slenger meg på denna ja! Særlig om morran er det masse, en god klatt på papiret :-) Hihi, masse ekle greier en skal igjennom nå på slutten! Vitti så vanlig det blir å prate om alt mulig meg alle!!!

Skrevet

jeg har også vært plaget med dette, syntes egentlig det var veldig greit å se at jeg ikke alene om det:))))

Skrevet

har dere det slik at det helt plutselig kommer utrolig mye? stod i butikken i går, å jeg trodde først at vannet gikk eller at jeg hadde tisset meg ut.. satt fra meg varene å kom meg hjem, men da viste det seg at det var utflod...snodige saker.....

Skrevet

Ja. i uke 28 var jeg på sykehuset fordi jeg trodde vannet gikk, trusa var kliss klass!!! Men heldigvis for mitt lille nurk var det bare tynn utflod! Pluss at jeg hadde hatt sex i dusjen den dagen da, kan ha noe å si?

Skrevet

Jeg er også plaget med dette ja. Kjenner jeg begynner å bli lei nå. Har hatt det ganske lenge og er i uke 35 nå.

Skrevet

jeg trodde også at det kom mer når vi hadde sex. martin jobber vekke, så vi har periode sex..nå har han vert vekke i 3 uke og det kommer like mye nå som da han var hjemme. og det ser ut til at det bare kommer mer og mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...