Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Ser alle at dere er gravide nå? Har noen "venner" som enda ikke vet det, har liksom aldri vært naturlig å fortelle det til dem. Men, de må jo begynne å tro at jeg har lagt på meg seriøst mye... Har ikke sett de så ofte da.. Men, ser hele omverden at dere er gravide og ikke "tjukke"?
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Hei, ja, denne uken har jeg fått mange nikk og kommentarer fra folk. Nå har jeg skikkelig kulemage, ikke bare småfeit. Gikk inn i uke 21 i dag.
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Hos meg er det ingen tvil om at jeg ser gravid ut og jeg er 21+5.
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er 18+5 og det er noen uker siden jeg fikk kommentarer og spm fra dem rundt meg...
Mammamia:) Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Jeg er 23 uker, og det viser nesten ingenting! Folk som ikke vet det blir veldig overrasket når jeg sier jeg er 5 mnd på veg. Får håpe det kommer snart!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er 19+3 og i dag fikk jeg en kommentar på jobben om at NÅ vises magen,, og det er gjennom en diger løs hvit sykehusoverdel,,, de skjuler magen godt egentlig.. Men nå står magen i bul gjennom arbeidstøyet,, hehehe
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Forresten, en venninne som såg magen min i går sa at hvis hun ikke hadde visst hvor langt jeg var på vei så hadde hun tippet uke 27.... Og det er jeg forsåvidt enig med.. Det var vel sånn jeg såg ut i uke 27 med førstemann...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. oktober 2006 #8 Skrevet 14. oktober 2006 Fikk i går vite at en kar på jobben ikke hadde fått det med seg. Jeg spurte om han bare trodde at jeg hadde blitt tjukk og joda, det hadde han hehe :-) Tror ikke man legger merke til det hvis man ikke vet det, men det begynner å synes bra nå.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 14. oktober 2006 #9 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er 19+4, og det synes ganske godt. Men jeg skjuler det jo ikke akkurat:) Jeg er kjempestolt av magen min! Her en dag så koste en bussjåfør på magen min:)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 14. oktober 2006 #10 Skrevet 14. oktober 2006 er 25 + 4 i dag, og folk ser godt at jeg er gravid, og det tror jeg de har gjort en stund. Men merker nå at folk som "ikke vet det" kommer og spør når jeg har termin Så det er vel et godt tegn;)
ZamZam Skrevet 14. oktober 2006 #11 Skrevet 14. oktober 2006 Jeg er 20+4 på vei og helt ærlig ser jeg bare feit ut.. Har fått skikkelig valpefett mage, men passer fortsatt i mine bukser. Ingen har spurt om jeg er gravid og tørr ikke å hinte på at jeg har lagt meg ut litt eller...
En liten mamma Skrevet 15. oktober 2006 #12 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg tviler på at folk bare syns jeg er tjukk nå, har en søt liten kulemage. Flere som spør meg nå, om jeg har en liten på vei -jeg er så glad for at det syns! Men jeg vet jo ikke hva de som ikke sier noe tenker da... Jeg syns iallefall at det ikke kan være noen tvil lengre. Er 21+2.
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #13 Skrevet 15. oktober 2006 Nå gjør de det - i uke 26. Begynte såvidt når jeg var rett over halveis - nå er det ikke lenger tvil. Den tiden fra over halveis gikk fort på magemålet!
linneha Skrevet 15. oktober 2006 #14 Skrevet 15. oktober 2006 begynner på uke 25 nå, det synes ikke så veldig godt akkurat, kun hvis jeg har en trang overdel på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå