Gå til innhold

støtteforeningen for krybbedød.......

Anbefalte innlegg

Jeg lurer veldig på hvem de har ansatt til og bemanne deres utgående linjer.

Nå er det tredje gangen på under et halvt år de ringer, og hver gang de ringer er de så grove i munnbruken at jeg blir nesten redd. De slenger ut beskyldninger de ikke har noe som helst grunnlag for, og truer meg til og støtte dem.

Jeg synes foreningen er en kjempebra organisasjon, men jeg synes det er feil og true folk til og støtte de.

har noen andre fått denne typen telefoner eller er det bare meg? kan jeg gjøre noe for og slippe og få fler av disse telefonene?

Fortsetter under...

Husker jeg fikk telefon fra dem et par måneder etter at min første kom til verden. Det er omtrent den eneste gangen jeg har fått tlf fra akkurat dem. Virket som om de visste at jeg hadde født. Tror de følger med annonser i avisene jeg.

Du kan sperre telefonen din for telefonsalg på www.brreg.no (Brønnøysundregisteret). Da har de ikke lov til å ringe deg! Men, systemet er så dumt laget at du må sperre alle personer i husstanden, ellers kan du risikere at de feks. ringer etter mannen din, eller (voksne?) barn. Det gjorde noen selgere hjemme hos mine foreldre, og da mamma sa at telefonen var sperret for tlf.salg spurte de etter min bror som var student, og ikke engang bodde hjemme...men han hadde ikke sperret seg selv....

Har vært borti de jeg å.. Kjøpte kalender et år, og siden har de ringt flere ganger i året for å "tigge".. Har sagt nei hver gang, og et par ganger har den som ringte blitt skikkelig ekkel i telefonen! Bl.a beskyldt meg for å være kjempeegoistisk som ikke ville støtte en så god sak..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...