Fikk gutt 010607 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg er vel sånn ca 4 uker i mrg, og har ingen symptomer. kanskje litt vondt i magen til tider, men er så redd for at det ikke er noe liv i magen. Dette er min fjerde graviditet og jeg har aldri spontanabortert eller hatt en MA før. Hvor vanlig er det å ha det. Må jeg nesten regne med å få det nå???? Jeg fikk jo en baby i uke 27 for et halvt år siden som levde i 9 døgn, så jeg håper liksom jeg har fått mitt nå. Men er så redd for at det ikke er liv der. Ringte gynekologen min og fikk time 27 november, men det er jo så lenge til. Sekretæren der mente at man ikke kan se så mye før det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6674918-hvordan-merker-man-at-man-har-en-ma-samme-som-p%C3%A5-terminklubb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #2 Del Skrevet 13. oktober 2006 du er nok over nervøs er jegredd,ikke vondt ment altså.Men prøv å slappe av,du er nettopp blitt gravid og det stemmer det som gynekologen sier at der er ikke så mye å se før du er litt lenger på vei.er det liv laga er det liv laga.Blir litt mye over nervøsitet her inne,for all del jeg har full forståelse for det men vi må alle prve å tenke som så at er det ment to be så klamrer det seg fast,og vær glad jenter for at kroppene deres tar signalene nå noe er galt og ikke galt.Har selv mistet to ganger så jeg vet hva jeg snakker om. Fryktelig trist å høre om babyen din da!!uff altså Lykke til,du er i tankene mine,men som sagt prøv å slappe av du er trossalt ikke mer enn "1" uke på vei,når du tenker på fosteret. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6674918-hvordan-merker-man-at-man-har-en-ma-samme-som-p%C3%A5-terminklubb/#findComment-6674965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 13. oktober 2006 #3 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei! vil bare si at jeg ikke er helt enig md snartnummer3 og legesekretæren din! Du kan fint se om noe er galt før det har gått 10 uker! Er du nervøs bør du ringe å få ny time! Jeg hadde en MA i juli, fikk noen smerter som ikke lignet noe annet jeg har kjent før! kjentes ut som stikkende sår inni maven! alle roet meg ned ved å si at det er livmora som strekker seg osv! Å alle har litt vondt til tider! 2 uker etter var jeg på tidlig UL var da 9+5 og fosteret var dødt! Å hadde væert det i ca 2 uker! Dvs at det var da jeg hadde hatt disse smertene! Og jeg vet de kan se noe fra ca uke 6! Du har vært igjennom mye og det er j.....! vondt! Vet alt om det. Hadde en dødfødsel for mange år siden, et risikosvangerskap og en MA nå! Dette er ting som tærer og gnager og gjør at jeg er pokker så nervøs! Å sitter akkurat som deg nå! Har vondt i magen og usikker på om det er MA! Vurderer å ringe Gyn pol å høre hva de har å si??? Kanskje du også burde gjøre det? Masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6674918-hvordan-merker-man-at-man-har-en-ma-samme-som-p%C3%A5-terminklubb/#findComment-6675867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå