supra-Embla kom 12.12 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Her er det full action 24 t i døgnet nesten... Trudde det sku bli mindre etterhvert som ukene gikk....m det virker ikke sånn.. Det er jo kos m mye liv, m det blir litt mye innimellom, og mange av sparkene på siden er vonde,,, åsså blir jeg så utrolig trøtt og sliten, trur hun tar litt energi av meg... Er i uke 34. Hvordan er det hos dere?
Skrømti Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Har inntrykk av at jeg bærer på en ganske laid back baby, som ikke gjør for mye av seg. Har ikke noe å sammenligne med, men føler det er så mange her som skriver om bånn gass og turbo i magen hele dagen.., slik er det iallefall ikke her! Litt romstering blir det jo, og elsker hvert eneste "knyst" fra babyen! Er forresten 36+0.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Måtte inn på sjekk i dag pga lite liv, men alt var heldigvis bra. Er vant til å bli spent gul og blå, så da er det litt uvanlig når ingenting skjer selv om jeg dytter og hopper. (Uke 37)
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Masse action day and night:) og jeg elsker det:) Jeg er i uke 36+5 Men dette er jo så inviduelt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå