Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Er det noe som heter at en baby skal ha så og så mye morsmel pr kilo kroppsvekt?
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Har ikke hørt det. De spiser uansett til de ikke vil ha mer, og jeg lar iallfall snuppa styre det helt selv! :-)
jabk Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 ja nyfødte som er kommet hjem fra sykehus ( kommet opp til full døgnmengde) skal ha ca 150 ml/kg/døgn.( blir regnet slik på sykehus)men det endrer seg jo etterhvert og er ikke sikker på hvor lenge dette gjelder. premature skal ha 170 ml/kg/døgn når de er kommet opp på full døgnmengde.
jabk Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 er jo sant...de styrer det selv...men er greit å vite dersom en skal gi mme så en ikke presser i for mye
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Grunnen til at jeg lurer er at jeg skal pumpe meg og så skal bestemor gi flaske. Men det er så lenge siden babyn har spist et helt måltid av flaske så jeg vet ikke hvor mye jeg skal sende med. Babyn er 5 måneder. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå