Gå til innhold

Hjelp!!!!

♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger fort svar av noen som kan dette... Har en 19 dager gammel sønn! Han spiser ca hver andre time og på natta hver tredje om jeg er heldig... Er det ofte? Har de siste to dagene ikke kjent noe melkespreng lenger og puppene føles rimelig tomme... Hvordan vet jeg at jeg har nok melk i puppene?? De blir liksom litt hardere etter et par timer og så skal han ha pupp igjen! Men føler liksom ikke at de blir ordentlig fulle! Prøvde å pumpe i går også, da fikk jeg ut ca 70 ml på en pupp. Er det nok da?Han drikker vanligvis bare en pupp om gangen og noen ganger litt av den andre... Så sovner han! Er så redd at jeg har mistet melken!!!??? Han bruker smokk også da, den er han helt avhengig av.. har brukt den siden dag 4! Leste i stad at en burde vente med smokk men vi hadde liksom ikke noe valg.. ellers måtte vi hatt fingern i munnen hans hele døgnet!;)

Noen som vet om alt dette er helt vanlig eller hva som skjer???

Han er ellers veldig snill og griner nesten aldri... Er han ikke fornøyd da?

Uff, dette ble langt men er bare så bekymret...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanlig at den verste sprengen og hevelsen går ned når produksjonen tilpasser seg etterspørselen:=) Du har nok helt sikkert rikelig med melk! Dersom gutten din har 4-6 våte bleier i døgnet, er fornøyd som du sier og spiser bra har du ingeting å bekymre deg over:) 70 ml er sannsynligvis nok til et måltid for en på 19 dager, men husk at det nok er mye mer melk enn det i puppen, han får ut mer enn du klarer å pumpe:)

Len deg tilbake og kos deg med amming og sønnen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...