*3barns mamma* Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 skulle kjøpe fra robez.no og prisen på tøflene var 240kr.greit nokk tenkte eg,hørt at de er veldig gode.skulle hente dem på posten idag og måtte betale 145kr til. for toll.. så nå ble det jo plutseligt 395kr for noen tøfler. angrer litt nå ja men men,har lært at jeg kjøper ikke der igjen. kan være det sto advarsel om toll men,det fikk ikke jeg med meg. så det er jo litt min egen feil også.. bare lite tips til andre..
snurretassa Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jepp, jeg gikk i samme fella! Klarer aldri helt å skjønne hvor mye det blir i toll og sånn, så det var jo ingen bombe.. Oppdaget også rett etterpå at tøflene selges i Norge også. Men men, sånn er det bare! Tøflene er jo i hvert fall fine! Knis.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Handler du for over 200 kr må du betale 25 % moms og så¨toll på varene. 240 kr for tøflene 60 kr moms 85 kr toll 385 kr. Jeg har heller kjøpt tøfler på http://www.tinyzone.dk/
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Har kjøpt fra robez.no for knapt to år siden og betalte ingen toll. Men i det siste så har jeg hørt fra flere som kjøper ting på internett at ting som før har gått greit gjennom tollen nå blir tatt og tollbelagt. Kaskje tollvesenet har skjerpet kontrollen i det siste??
LegallyBlond Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Tøflene er helt fantastiske, så er for så vidt verdt litt penger. Men om du handler f.eks på e-bay kan du få dem til under 200 kroner, da slipper du toll/moms. Og så kan de sende dem som gave eller i vanlig brevpost. Har handla på e-bay flere ganger (helt nye altså), og har vært veldig fornøyd! Ellers selges de for 299 i norske butikker, forhandlerliste inne på robeez.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå