supra-Embla kom 12.12 Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 I de siste dagene har jeg fått mer vann i fingrene.....de er ikke så lange og slanke lenger, m mer blubbete blitt.... Og leggene har blitt større..... Æsj.. Flere?
nytt nurk i juni Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg og,,,lenge siden jeg måtte ta av meg ringene mine-å dem var for store for meg. Å føttene ser ikke heller ut lengre-godt vi ikke er alene om det;=) Godt det forsvinner igjen etter fødselen:)
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Masse vann her og. Jeg kan ikke bøye fingrene mine i det hele tatt med en gang jeg står opp. De er så stappfulle av vann at det gjør skikkelig vondt! I tillegg er jeg hoven i beina og ansiktet. Folk spør stadig om jeg er trøtt eller om alt er bra. Ser ut som om jeg har grått hele natta.... BLÆH!
*Lucia* Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, legger og ankler ser rare og "slappe" ut......
Lystpåentiljeg Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Ser det godt i bena, heldigvis spart for andre områder - enn så lenge.
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Masse vann her og :-( i fingrene og leggene spesielt, og ansiktet!!! Ikke noe pent!! Og jeg som hadde så lyst å gå i fine skjørt og kjoler i høst.... blææææ- tror ikke det nei, ikke lekkert med legger som ser ut som tømmerstokker :-(
Kristannaa Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 fingre og ankler som jeg ser selv:/ men en del har sagt at de ser det på ansiktte mitt også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå